Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 4 listopada 2016

#GOALS



Hejka tu Maja :D
W końcu mam czas i mogę wam napisać posta ^^
Jak już mówiłam, dzisiaj piszę ja o konkursie c:
Bez przedłużania przejdźmy do posta, bo jest naprawdę fajny ^^

Okładka:




Ciuchy:








Co do ciuchów BARDZO mi się podobają ^^
Jak sama nazwa konkursu mówi "Goals" to tak, te ubrania są GOALS <3 ^^
Chciałabym sobie coś kupić, ale biedna no cóż, jak będę kupować vipa (w grudniu) to na pewno sobie coś kupię ;) 10/10

Looks:

Look #1
*BEZ VIP*





Mi look się bardzo podoba *^*
Mam  go w liście, ktoś kupi? XDD
Jak widać, look jest cały czarny, bardzo podoba mi się ta bluza "Girl Squad" *-* i ogólnie te spodenki z rajstopami(?) do tego są również czarne trampki. Nie dodawałam włosów, bo żadne mi nie podpadły :/ ale tak to look moim zdaniem jest mega, tworzy jedynie 3 rzeczy *-*




Look #2
*VIP*





Nie wiem czy wam też, ale mi ten look bardzo kojarzy się z wakacjami, może dlatego że jest to krótka bluzka w paski i spodenki. 
Może ktoś wie (prawie nikt hihi) ale nie lubię pasków, tak po prostu, ale pierwszy raz ta koszulka w paski mi się podoba *>* i te białe spodenki aww ^^
Tak teraz ma brązowe włosy, ale nie ma butów ups XDDDDDD




Look #3




Tutaj również jeden z moich ulubieńców.
Bardzo mi się skojarzył z wiosną (bo przez spódniczkę XD) i z jesienią (bo ma takie kolorki jesienne) Ale tak to jest ogólnie uroczy *0*
Czarny crop top z ciemnym blondem(? nie mam pojęcia jak to inaczej powiedzieć) i białym stanikiem (którego nie widać XD) do tego jest sukienka i buty w tym samym kolorze. Kolor włosów jest taki jasny bordowy, tak to mogę uznać lub nawet ciemny już taki sprany fiolet.

*Niestety tutaj wam nie wstawię czy look jest vip (no ten kosz XD) bo nie zrobiłam screena, a myślałam, że zrobiłam [*] - rip mój musk*

Okej teraz chcę wam dodać, moje ulubione koszulki, które są stworzone dla par czy bf (:
Chciałam wejść na konto Natalii i zrobić, że jesteśmy razem na zakupach i stworzyć takie looki, ale nie zepsuło się to ;_; Ale no

1.





2.






3.






4.





5.





Animacje:




Co do animacji są cudowne *-*
Ogólnie co do animacji tygodnia będą dzisiaj dwie, bo są moimi ulubionymi i nie potrafiłam się zastanowić, co wybrać, więc dzisiaj dwie będą :> A co do tych wszystkich to jak już mówiłam są cudowne i każda jest idealna ^^ 10/10

Animacja tygodnia:

1.




Nazwa: Selfie Pose 2
VIP: Nie
SC: 4OO
Diaxy: Nie
Kategoria: Pozy
Opis: MS wykonuje pozę do zdjęcia

2.




Nazwa: Hug
VIP: Nie
SC: 225
Diaxy: Nie
Kategoria: Miłosne
Opis: MS przytula powietrze XDXD

Rzeczy:




Dla mnie rzeczy bardzo się podobają :D
Jezu kocham ogólnie tego misia co jest na samym końcu awww *-* <3
Tylko ta deska mnie wkurwia za 200 ;_;' i musze niestety odjąć jeden punkt ;c 9/10

Tła:




Tło jest ładne, i również bardzo mi się podoba :) 10/10

OCENA: 39/4O Jest dobrze ;)

Oksy teraz wiecie na co czas? B))
Niusy ze świata MSP XDDD
------------------------------------------------------------------------------------------

Okej jak pewnie większość z was wie, dodano nowego vipa
Ogólnie ubrania co są w vipie na rok, to pierdolone marzenie *-*




Okej to by było na tyle
Myślę, że post wam się spodobał :3
On już miał zostać napisany wcześniej i już jakieś 3h temu miał być na blogu, ale zamawiałam bilet na Arianę i jadę ifnj0irnhgirtgnir0g <3333233jmregi9 jognbriuothng
SPEŁNIENIE MARZEŃ KURWA *O*
CNVIUFNVJFNVFNVFJMIRHNJF0Ivfrinvodnvoifenve
vmiofgvn
efnmrdipofnew
fikerfjipo

Oki XDD
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz