Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 28 listopada 2016

JESTEM BARDZO INTELIGENTNA 8)) #BARDZO_ŚMIESZNY_POST



Hejka z tej strony Maja
Ogólnie chcę wam powiedzieć, że jestem bardzo inteligentna 8))
Jak może wiecie są teraz te całe rejestracje na kartę, ogólnie w Orange jest 1000 zł i 10 gb internetu. No i ja bardzo inteligentna, stwierdziłam że nigdy nie wykorzystam tej kasy i stwierdziłam, że kupię se za to vipa B)
No jak wiecie podajecie nr tel, to dostałam kod od Orange (nie wiem czy teraz to tak działa, że dostajecie kod od operatora czy jak) no i wpisuje ten kod, akceptuję i....





































































zaraz się dowiesz co B)


























NOOO

















































JUST DO IT












































CHWILECZKĘ





































EJ WIECIE ŻE GO KUPIŁAM??/ XD
Nie no żart, wyskoczył błąd XD
A ja już miałam nadzieje :(

Ale!
Gdzieś w grudniu będę kupowała, więc ten no XD
Zaproszę was wszystkich, bo zawsze robię screeny osób które mnie zaprosiły ;)
*A ja miałam się  już się uczyć historii na środę ;-;

Oky
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz