Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 13 listopada 2016

ŻENADA W GRZE #5


* NIE MAM ZAMIARU NIKOGO URAZIĆ TYM POSTEM! WSZYSTKO JEST ZROBIONE W CELACH HUMORYSTYCNYCH!!!*


Cześć z tej strony Daniel, dzisiaj przychodzę do was z nowym postem z waszej ulubionej serii, mianowicie "ŻENADA W GRZE" :D
Niektóre artbooki są dojść stare, więc możliwe, że zostały usunięte :///
Ale myślę, że wam się spodoba, Zapraszam! Również chcę dodać, że mam przygotowane na dziś 9 artów ;')))

1. KTO MNIE POCAŁUJE???!!!!11111
Ogólnie to mam  bekę z arta XDD
KTO MNIE POCAŁUJE?????!!!!?FREIFHNIOFH
1
2
3 NO KTURA???
BEKA W CHUJ SERIO XDXD




NIE SKOMENTUJE TEGO PLZ
KIL MI

2. "NIE WIEM CO TO KURWA JEST"
A więc no przyjaciele moi, nie mam pojęcia co tutaj ten artbook robi w mojej galerii???
Nie wiem jak dalej mam to komentować, chujowe to
i ogólnie nie mam pojęcia co to kurwa jasna cholera jest XDDD




...............

3. MOJA ZAJEBISTA EKIPKA
Ten art jest w chujkę dziwny XDXD
Ogólnie to sobie stoją latają w kosmosie nad gwiazdami
Nie uwierzycie kto tam jest PIXI SRAAAAJ XDDD NIE NO NIE WIERZE XD





4. JAK TAM U WAS???1!!
Ogólnie to zauważyłem, że w tym arcie jest jedzenie *o* (nie wcale tego nie widac XD)
I jakaś brzydka początkująca postać, na którą stać oczywiście na jedzenie (bo pizza swag) a już ją nie stać na ubranka *takie smutne* :(((( A i na meble też ją stać no oczywiście XDDD





5. NAJGORSZY SUCHAR EVER
Następnym artem jest suchar. Który moim zdaniem jest najgorszy z wszystkich sucharów...
Wy też tak pewnie będziecie twierdzić XD Oczywiście nie może zabraknąć tam naszej kochanej Pixi, no bo w końcu nie masz innych osób w znajomych niż Pixi, jesteś niby taka forever alone i w ogóle, ale no jesteś bo ona i tak ma cie w dupie XD




JEDEN  NAJGORSZYCH SUCHARÓW SERIO ........


6.KSIONC PEDOFIL!!!!11
Może nie aż takie śmieszne bo to jest żałosne zachowanie... Wiem, że zdarzają się przypadki księdzów (nie wiem jak to odmienić lol) ale to... Nie mam pytań. Nie zamazywałem nicku tej osoby więc no możecie ją wyszukać (o ile się nie usunęła). Myślę, że pamiętacie post o "zboczeńcach msp" (znajduje się jako 2 w popularnych postach). Jak wam pisałem za takie zachowanie najlepiej zgłaszajcie te osoby, i najlepiej tak zróbcie!





7. IMPRESKA NA DACHU!!!!111!!1
Pamięta jeszcze z was ktoś imprezkę na dachu??? (a nie to była zwykła imprezka w domu z alko XDD no chyba że była ale może nie pamiętam :o) Czasy się zmieniają była domówka, dzisiaj imprezka na dachu, a co jeśli tam jest marihuanen i alko? Zapowiada się niezła biba 8)) Co do tej imprezy widzicie dwie loszki takie same? Pewnie sklonowała się po tym marihuanen XDDDDDD



Mocne 8/20

8.  RANDKA Z MOIM CHŁOPAKIEM!! ;**
A więc XDD
Kolejna poznana miłość aa czy to nie urocze? XD PRZEZ INTERNET ♥
Pamiętacie mój ostatni post o ŻWG i właśnie też to było, to takie urocze, że płakać mi się chce ;')))
Ogólnie to zajebiście się tam mają randka w kosmosie noo B)) Ja się wypowiem co do waszego związku, że macie zajebiste krzesła do siedzenia XDD



FAJNE KRZESŁA

9. CHŁOPAK MNIE RZUCIŁ!!!11 :'((( v2
Jak może czytaliście mój poprzedni post z tej serii, to możliwe że pamiętacie zerwanie dziewczyny, bo miała romans z dwoma XD, jak nie czytałeś/czytałaś to serdecznie zapraszam :) No więc do naszego tematu, dzisiaj jest GORSZA sprawa, chłopak ją rzucił, dla jej przyjaciółki ahah XDDD
Chciała się pociąć scyzorykiem, o ciesz kurwa ;o Nie wiem jak to mam dalej komentować, nie wiem czy widzieliście ten artbook, ale super jest tam muzyka AHAHAHAH XDDDDDD



Nie no kurwa świat się zawali
Bo twój 'chłopak' cię zdradził na jakieś głupiej grze, serio lol


Dobrze kochani myślę, że post wam się spodobał :)
Ostatnio jak pisałem żwg, wiele osób mi pisało, że się świetnie uśmiali :))) super, że wam się podoba ta seria ^^ Dla tych którzy nie kumają, i dopiero odkryli internet, to wszystko jest dla beki ;'))
Ja się z wami żegnam, czekajcie cierpliwie na nowe posty z tej serii c;

Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz