Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 26 września 2016

Rares Fall'16!!!!



Hejka tu Maja
Tak wiem, że już każdy wie, że są uni na msp od 4 dni
Pewnie się teraz zastanawiacie po co teraz to piszę?
Otóż
Po 1 Nie chciało mi się jakoś wcześniej idk
Po 2 Nie miałam żadnych pomysłów, żeby zrobić jakieś looki
Po 3 Mam w chuj dużo nauki :|
Zaraz będę musiała iść się uczyć niemieckiego, bo mam jutro pieprzoną kartkówkę, i kończyć ściągę na biologię, nie umiem się tego nauczyć, jest to mega (dla mnie) trudne, i ehh :/
Ogólnie to jestem zdziwiona swoimi ocenami, bo w porównaniu z klasą 1 mam je całkiem ok :o (ŻARTOWAŁAM AHAH XDD ale kri serio są nawet ok)

Dobra przejdźmy do postu, a i chcę dodać, że na YT jest nowy filmik więc wpadajcie ;D i również niedługo może pojawić się nowy post z serii BJG ^^

Okładka:





Ciuchy:



















Ubrania są strasznie śliczne aaa *-*
Mimo, że większość rzeczy się powtarza z poprzednich dni unikatów, ale i tak są moim zdaniem świetne :D Trochę głupio, że msp dodali serduszka na nogę, bo teraz to moim zdaniem stracili tą swoją "wartość" :/ Ale ok 10/10

Looks
Chcę jeszcze dodać na wstępie, że (1/4) looków są takie na "odwal się" ale może właśnie wam się spodobają! Robiłam je wczoraj o 2 w nocy więc się nie dziwcie... :///

Look #1
*BEZ VIP*






















Look sama posiadam, moim zdaniem jest uroczy ^^ Ta super sexy spódniczka 8)) top i balerinki w kolorze różowym są cudowne, w dodatku te spięte włosy w ciemnym blondzie. Ogólnie polecam ten komplet, ponieważ wyrwiecie (może) jakiegoś chłopaka w chacie 8))) Mi się udało lel





















Look #2
*VIP*






















Wydaje mi się, że sama posiadam już górę i buty ze zeszłego tygodnia unikatów.
Strasznie podobają mi się te włosy aww *-*
I bardzo się cieszę, że są tutaj girdles w tym tygodniu kurwa eifonjhre0ifnreoi
To wszystko jest zawdzięczane Natalii, ponieważ napisała za mnie do modów z prośbą o nie, Nati jeśli to czytasz, jesteś kochaną osobą dziękuję kochanie <3 :*





















Look #3
*VIP*






















Również posiadam ten look. 
Ogólnie to myślałam, czy nie zmieniać koloru girdles'ów na ten kolor co ta mini sukienka, ale stwierdziłam, że brzydko to wygląda. Ogólnie te białe girdles lepiej pasują na ciemniejszą skórę, a nie na bladą jaką ja mam obecnie, więc chyba podaruję je Natalii jak będzie vipem czy coś. Również podobają mi się te krótkie włosy z końcówkami białego gites majonez *-*





















Look #4
*BEZ VIP*






















Moim zdaniem look jest przecudowny *o*
Podobają mi się te zgrane razem kolorki aw
Różowe upięte włosy w tzw "palmę" XD niebiesko różowa sukienka oraz różowe baletki, po prostu bosko





















Look #5
*BEZ VIP*





















Ten look jest taki aw i wgl 
Mam go w sumie zakupionego z tamtego tygodnia (albo z tego co był rok temu) ale oprócz tych włosów, które bardzo mi się podobają *-* (#blondyneczka XD)
Look wcale nie jest drogi więc no :'))))))



















Look #6
*VIP*





















Można tak powiedzieć, że ten look jest taki na "odwal się"
Yhm, niby mam zakupione te kaczki, tą koszulkę i dresy. Tak dresy kupiłam na spontanie nie wiedząc, że je kupię na szalonych zakupach. Z drugiej strony wygląda jak na takiego typowego kibola czy dresa a z drugiej strony całkiem mi się podoba ^^




















Look #7





















Ten look nawet mi się podoba. Jakoś tak mi pasuje idk ;')
Wiem, że chyba tej koszulki już nie ma w sklepie, ale ja ją mam na liście jeszcze hihihi
Ale tak to mi się podoba




















Animacje:














Są prze genialne aaaa *-*
Tak mam zakupione wszystkie :') na szalonych zakupach kupiłam yeah
Screen jeszcze przed vipem omg :') Ale tak to zajebiste są boże *-* 10/10 <3

Animacja tygodnia:





















Nazwa: Hi there
VIP: Nie
SC: nie
Diamenty: 3
Kategoria: Pozy
Opis: Nasza movie star tak słodko pozuje *-*

Tła:














Tak, tła mam zakupione dwa (również na szalonych zakupach, bo jakby nie inaczej) i są świetne *-* Ogólnie to drugie BARDZO kojarzy mi się z tym starym msp, że ojejku :c </3 10/10

Rzeczy:














Tutaj też kupowałam na szalonych zakupach :))))
Rzeczy ogółem są spoko, ale najbardziej podoba mi się ten pies, oraz duszek aaa <3

CAŁOŚĆ: 40/40 BRAWO!!!!11!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Również niedawno wyszła nowa gazetka naszej gry ^^



Się w sumie zastanowię czy ją kupię, bo tutaj mam coś o makijażu więc no spoko, a ja mam problem z narysowaniem i wypełnieniem brwi, by były takie same ok ;'))

Okej ja was żegnam, dzisiaj jeszcze tam napiszę jakiś post oraz może zrobię post o tej nowej serii z bajek, ale zobaczymy ile będzie czasu, bo o 17 mam plastykę więc nie wiem D;
I możliwe że Natalia może napisać wam posta ^^ Więc czekajcie cierpliwie! :*

Pa x  <tak dalej brak zmienionego nagłówka :')))>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz