Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 23 listopada 2016

IDIOTKI SĄ WSZĘDZIE



No więc hejka z tej strony Maja
Dzisiaj przychodzę do was z szybkim postem (bo czemu nie)
tak troszku się spieszę, ale jadę zaraz do galerii z telefonem [*] (ponieważ kupowałam telefon w samsungu więc no XD) jadę dlatego, że mi dane komórkowe mi nie chcą działać :')) 
Ale do tematu
Znowu jakaś idiotka do mnie napisała hehe

NICK:
             WYSKURWIELE

Nie no, kultura oczywiście na poziomie
chamstwo również
Nie będę dawała wam screena z rozmowy, wyczaicie tą osobę ;)

Ogólnie ten nowy wygląd bloggera jest okropny ;_______;'
Ja wiem że niby jest prościej - bo jest, ale nie umiem się przyzwyczaić, i ten no okropny jest (:
Daniel prawdopodobnie dzisiaj zmienia nagłówek, nie wiem czemu XD

Dobra ja się z wami żegnam, to był taki króciutki post z mojej strony
Później jak dam radę napiszę wam o urodzinach gwiazd :) (jak zdążę zrobić prasówki na wos, nauczyć się na angielski, bo prawdopodobnie jutro zdaję ): kurwa jutro kibluje do 15.00 w tej budzie ;-----;)

Pa x
*Na razie nie mam zamiaru zmieniać loga*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz