Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 9 kwietnia 2016

Spring Rares! - UNIKATYYYY + kupuję vipa




Hejo,
od czwartku są w sklepach unikaty!! Ja dowiedziałam się o tym wczoraj wchodząc na msp gdy to zauważyłam krzyki piski love love aaa
Miałam posta pisać wczoraj ale nie chciało mi się xd. Na wstępie chciałam jeszcze powiedzieć, że kupuję vipa tak gdzieś wieczorem czy coś, więc możecie mnie zapraszać! :D
Przejdźmy już do posta c:

Okładka:



Okładka jest urocza i piękna tylko ten chłopak z siatką na głowie rozwala system XD

Ciuchy:






























Jak widzicie dość dużo przyszło unikatów i jestem z tego mega dumna, m.in wąż jing jang czy jakieś unikatowe sukienki, gorset jezu mega
Nie wiem co jeszcze mam powiedzieć o unikatach, po prostu kupujcie ludzie, a i dzisiaj będzie trochę więcej looków niż w poprzednich postach. 10/10

Look 1:
*BEZ VIP*





















Ten look akurat ja posiadam. Ja uważam że look jest supi ^.^ czarny gorset i jakieś rajstopy czy coś XD oraz baletki. Dominują tutaj czerwone włosy na Saszan, wcale drogo nie ma, niee :)





















Look 2:
*BEZ VIP*





















Ten look jest taki słodziutki ^^ (tak i ta rozpięta na cycki sukienka ;_;) słitaśne różowe kaczuchy i sukienka idealnie ze sobą grają i te czarne włosy... IDEALO




















Look 3:
*BEZ VIP*





















Ten look również mam :') tak znowu czarny < w realu mam sala tyle czarnych ciuszków>
Czarna krótka spódniczka podkreśla supero moje brązowe grube/chude uda, czarne baletki i czarne włosy które idealnie tutaj pasują :')




















Look 4:
*VIP*





















Taki króliczek playboya XD dominują tutaj kolory fioletowe i białe + ładnie ze sobą współpracują. Włosy takie ścięte na Katy Perry, majtko podkolanówki biało fioletowe, pushup (?) biały z napisem sweet fioletowym, białe baletki oraz czapa króliczka. Mega mi się podoba ten look i jak będę mieć tego vipa to oczywiście, że go kupię v:





















Look 5:
*VIP & DIAXY*






















Taki goth look, który również mi się podoba i mam zamiar go kupować (oh to się nakupuję xD)
czarna suknia (taka szkolna, goth) czarny spięty kucyk z dredami oraz te majtko podkolanówki dopasowane do mojego koloru skóry i białe baletki :))





















Look 6:
*VIP*






















Szczerze jak zrobiłam ten look to bardzo mi się spodobał, ale nie mam pojęcia czy go kupię. Dominują tu kolory spranego różowego (tak to jakoś mogę nazwać) <o shit moja ulubiona piosenka w radiu> sprany różowy top połączony z krótką sukienką do pół dupy bodajże i sprane różowe baletki, do tego włosy blond z wyciągniętymi pasmami oraz pasma spranego różu.





















Animacje:














Animacje muszę słabo ocenić z jednego powodu:
ZA MAŁO ICH!
Eh :( ale są nawet w porządku 6/10

Animacja tygodnia:






















Rzeczy:















Mi się bardzo rzeczy podobają ;) 10/10

Tła:












Tło mam zamiar kupować bo jest kvifngriuotgnren *o*
10/10
Całość: 36/40 CORAZ SŁABIEJ!



Okej to by było na tyle, ja lece muszę zrobić porządek w szafie i no ten :) wieczorem będę robić vipa więc możecie mnie zapraszać. Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz