Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 7 stycznia 2015

Unikaty MSP




Cześć ziomeczki/ mordeczki :3 Tak XD dzisiaj nowy post oczywiście D; Ten post będzie dotyczyć unikatów MSP...Piszę posta bo nie mam co robić .-. i mi zimno :c Tak dzisiaj miałam szkołę ;_; Wy pewnie też. XD Ja jutro mam akurat próbny test 6-klasisty ._. Boję się XD chociaż już pisałam kilka. Ale odprężam się pisząc Wam tego pościka d:

Okey przejdźmy pierw do rzeczy najpierw wyjaśnienia co to są unikaty.

Unikat- To zwykle stara rzecz ze Starego MovieStarPlanet. Jest zwykle zrobiony starą grafiką. Unikaty są różne...Najpopularnymi unikatami zwykle są: "Serca na nogę", "Gwiazdki na rękę", "Wąż na nogę". Moim zdaniem to są popularne unikaty, są jeszcze inne unikaty jak: bluzki,sukienki,buty,spodnie,spódniczki,włosy. Jest ich bardzo dużo,ale wymieniłam tylko tyle. Dodam jeszcze zdjęcia byście zobaczyli jak wyglądają unikaty. :3

Unikaty MSP:





To są wszystkie unikaty MSP. :3
Mi obecnie każdy unikat się podoba,każdy unikat cenie czy jest brzydki czy ładny,bo to unikaty! :D
Tak te zdjęcia to unikaty :P Jeżeli nie znacie unikatów,to możecie trochę w internecie poczytać co to jest itp.
Wcześniej któregoś tam września był powrót unikatów na tydzień :3 2 lata temu ( 2013) też byli unikaty i tego dnia bardzo żałuję...Opowiem Wam jedną historię ze mną o unikatach.

Moja historia o unikatach:

To zaczeło się tak: W 2013 r. założyłam sobie konto na Polskim MSP, miało być to testowe konto do sprawdzenia co to jest. Jednak okazało się,że te konto jest officjalne <3 Cały czas na tym koncie grałam, zapomniałam,że miało to być testowe konto [...] Nastał ten czas kiedy unikaty dostały się do sklepu...Ten dzień bardzo żałuję... Był to listopad 2013 r. Byłam w szkole miałam lekcję informatyki z panem. Nagle dziewczyny z mojej klasy,które miały  konto na MovieStarPlanet mówili mi,że mam wejść na MSP,ponieważ "Jest dzień unikatów!" Ja się na nią paczę i myślę "Jaki dzień unikatów? Co to :O"  No to weszłam, myślałam,że to zwykłe ubrania,które zostaną na zawsze w sklepie. Jednak myliłam się zostały tylko na tydzień. Tak byłam wtedy w 4 kl. :o 
Później po jakiś kilku miesięcy widziałam parę osób z "Sercami na nogę" Szukałam i paczałam te serca na nogę bo różnych blogach itp. Za|uważyłam,że to unikat...Później żebrałam o unikat jednej dziewczyny z MSP. Dałam sobie później z tym spokój...Znowu  zaczełam żebrać moje przyjaciółki aż później koleżankę...Był to koniec 4 albo 5 klasy nie pamiętam dokładnie...To się z koleżanką wymieniłam na takiej jednej grze o koniach to chyba była 5 klasa. To się wymieniłam i je mam nigdy nie oddam <3 Moje kochane <33 serduszka na nogę <3 ♥
~ directionerka.

Tak to jest prawdziwa historia dotycząca ze mną i unikatach żałuję,że nie kupiłam tych serc :C ale już mam i się cieszę! <3 

Okey może pokaże Wam moje unikaty nie jest ich dużo...Ale sami możecie zobaczyć. Niektóre są z gazety MSP.

Moje unikaty:



































Trochę długo to trwało mam jeszcze inne ale się powtarzają :c Tak to są wszystkie moje unikaty xD

Nom ta notka była bardzo długa tak mi się zdaje XDDDD
Od razu mówię nie wymieniam się unikatami NIGDY! Nawet jeżeli będzie wymiana...Jedna dziewczyna mnie oszukała z nedrsami i już nigdy nie będę wierzyć w "Wymianę o unikaty"!
Moi przyjaciele...Znaczy nie przyjaciele z MSP tylko z realnego życia tez mają MSP i mają unikaty :3 Więc jeszcze raz nie wymieniam się z unikatami.

Podsumowanie Unikatów MSP:

1. To rzeczy z starego MSP.
2. Są zwykle zrobione starą grafiką.
3. Nie da się ich kupić w sklepach, nawet jak przeszukasz cały sklep to i tak nie będzie.
4. Unikatowymi rzeczami są też "Animacje".
5. Kiedyś na Starym MSP byli bardzo popularne, byli cały czas w sklepach.
6. Przychodzą do Nowego MSP raz na jakiś czas, na tydzień.
7. Niektóre unikaty są w sklepach.
8. Popularnymi unikatami są: Serca na nogę, gwiazdki na rękę, wąż na nogę.
9. Istnieje bardzo dużo unikatów są to: Bluzki,spodnie,spódniczki,buty,sukienki,włosy,tatuaże.
10. MovieStars zwykle proszą modów o unikaty.

No to na tyle myślę,że spodobał Wam się post o unikatach :) Długo dość robiłam ten post...CICHO ;*

Może kiedyś spotkaliście się z unikatami i nie wiedzieliście o tym? Ja tak miałam w hisoryjce było . o.o

Zaraz pójdę po kocyk bo mi zimno :C i pójdę po kakoo. ;))) Siedzę w swoim zimnym pokoju z psem hahah ;*

Teraz po tym poście mam zamiar się odprężyć, posłuchać wspaniałej muzyki ( 1D, sosy ;d)
Oraz pić kakaoo :D Może poczytam sobie osiem brav? XDDDD tak musiałam znaleźć jedne bravo z plakatem XD

Jeszcze jedna sprawa do Was zapraszam Was na mój film na MSP. [3] Zaadoptowana przez koleżankę! 
Będę bardzo wdzięczna za obejrzenie ;3 Ponieważ się bardzo starałam,żeby ten film zrobić. 
Zapraszam też Was na moje arty...Thank za każdy lofek <3 ( Taka Dżoanna)

Okey to by było na tyle <3333
Papa miśki/ ziomki/ kotgi/ mordeczki <3
Dziękuję za przeczytanie. ;)
Papa do następnego posta <3 / directionerka.


21 komentarzy:

  1. Jedyny sposób jak kupić unikaty :)
    http://dcf5.pl/r/csmunikaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ale w roku 2015roku bedzie dzień unikatów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje "unikaty" to w 2/3 normalne ciuchy które można kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim skomentujesz zobacz datę utworzenie posta. Kiedyś to były unikaty. Teraz je dodali do gry.

      Usuń
    2. W 2015 roku te rzeczy nie były już unikatami ;)

      Usuń
  4. A kiedy będzie tydzień uni w 2016 roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam się zapytać kiedy!! jak najpewniej 1 września albo któregoś września

      Usuń
    2. Też chciałam się zapytać kiedy!! jak najpewniej 1 września albo któregoś września

      Usuń
    3. Też nie wiem, myślę, że we wrześniu ;3

      Usuń
    4. W 2016 roku wypada to 07.04 ( czwartek, inaczej 7 kwietnia ) czyli juz niedlugo. Jesli mi niewierzycie prosze spojrzec na profil pixi lub zacka. Myśle ze pomoglam. Xd w innych postach w komach napisalam ze bedzie 4 kwietnia bo sie pomylilam poniewaz pisalam to akurat 4 kwietnia wiec...
      No wiec serdecznie was pozdrawiam ^^

      Usuń
    5. W 2016 roku wypada to 07.04 ( czwartek, inaczej 7 kwietnia ) czyli juz niedlugo. Jesli mi niewierzycie prosze spojrzec na profil pixi lub zacka. Myśle ze pomoglam. Xd w innych postach w komach napisalam ze bedzie 4 kwietnia bo sie pomylilam poniewaz pisalam to akurat 4 kwietnia wiec...
      No wiec serdecznie was pozdrawiam ^^

      Usuń
  5. Jezu te nerdsy ti nie unikat! Są w ostatnim motywie..

    OdpowiedzUsuń
  6. A włosy flamingo są coś warte jak tak to ile?

    OdpowiedzUsuń