Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 15 listopada 2016

NEONOWA DZIEWCZYNA LOOK! + PIXI MI NA EKRANIE WYSKOCZYŁA??!;O



Hejka tu Maja 🙋 (fajna emoji co nie? XD)
A więc dzisiaj mam dla was looki (nie mam pojęcia jak mam wam to wytłumaczyć, zobaczycie w postach :) )
Nie przedłużając zaczynajmy z postem!

ORYGINAŁ:





Myślałam, że wyjdzie mi jakoś kiepsko, ale strasznie mi się podoba (aa camtasia mi się zainstalowała <3) Czarno - biały look, który jest boski, śliczny i no XDD Ogólnie te włosy są mega *-* (czarny przechodzący w biały) Cieszę się ogólnie, że modzi dodali, żeby można mieć ubrane rajstopy i do tego spódniczka/spodenki (; buty mi się średnio podobają, ale coś z nimi wykombinowałam. Ten top jest moim fav *0* mam go już kupionego na msp, ale w innym kolorze XD No i ta spódniczka, która ma tą falbankę zrobioną tak świetnie ;D I oczywiście maska z wiązadłami(?) którą również mam i uwielbiam *-* Cena tego looku wynosi 3125 SC.
Przejdźmy teraz do reszty looków, są wykonane tak samo tylko że mają inne kolory. * EJ KURWA PIXI MI WYSKOCZYŁA NA EKRANIE LOGOWANIA O KURWA MAĆ Z JAKĄŚ STRZAŁKĄ DO GÓRY CHUJ WIE O CO CHODZI ALE BOŻE ZAWAŁU DOSTAŁAM KURWA CO SIĘ DZIEJE*


NIEBIESKI - NIEBIESKI (JASNY)




RÓŻOWO - BIAŁY




CZARNO - CZERWONY (KRWISTA CZERWIEŃ)




Co do postu by było na tyle
Ale boże miałam pixi na ekranie z jakaś strzałką w górę bo się re- logłam i weszłam się zalogować a tam ta Pixi O.O i się z automatu odświeżyła strona kurwa co co C O ;OO piszcie czy też tak mieliście ;o

Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz