Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 16 listopada 2016

Witam!

                                                               Hej!
Tu moi drodzy Vanessa

(Kurwa, karetka.)
Za błędy przepraszam,ale no cóż,muzyki słucham i robie lekcje... połączenie wybuchowe XD
Ok, dzisiaj zrobimy fajny poradnik o... tworzeniu nowego konta będzie duże screnów!

Ok, więc teraz rzeczy które naprawdę warto mieć na początkowym koncie.













Hehe,sorry, ale dopiero teraz zauważyłam że nie ma koszulek XD
Wstawiam looki dla początkowych XD

(drugi jest dla os. które nie potrafią zmieniać kolorów.)
Ok, ja też konto stworzyłam,i już wam pokazuje!


HYHY już.
I tak wgl,to n.msp (skróty na moim blogu,ka.va msp)
dzieją się dziwne rzeczy... np. to:



klik,Aby powiększyć.

Wiecie occ z 1 zdj? chodzi o to,że... wszystkie ikonki nie działają.
a na innych zdj. Ja tu robie zadania a tu nagle BOOM! Anglik,ale grałam na polskim msp!

Tak wgl to także gram na duńskim msp, i zobaczcie,co oni dostali!

Hyhy,no właśnie... a słyszeliście historię z niemieckimi uni? lece na niemieckie,tam też podobno jest bardzo dużo os. które mają charles...
nie natknęłam się na taką osobę. uni też nie ma...









Bay!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz