Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 20 listopada 2016

DYLEMATY :((((



Dobry Wieczór,
tu Maja
A więc znowu będę zmieniała twarz :')))
Nie wiem czy zmieniać teraz czy coś
Ale ta twarz na "niemkę" cały czas mnie prześladuje i przekonuje :<
Miałam tą twarz rok temu (w styczniu będą dwa lata)
Najwyżej jak mi się znudzi bądź nie spodoba
to zmienię na tą z powrotem 
Maja trzepie hajsy XDDDD
W sumie jestem bardziej przyzwyczajona do ciemnej karnacji, ale w jasnej też ładnie wyglądam :/// 

DOBRA,
ZMIENIAM :((
W sumie ja co jakiś czas zmieniam twarze
uzależnienie 100 pro 

Więc widzicie tą twarz ostatni raz:



Lub może i nie bo mogę ją jeszcze zmienić na nowo 8))

3
2
1
...
KUPIŁAM

[*]

Boje się teraz tam zajrzeć bo klinełam kup i weszłam do bloggera
Jestem przerażona w chuj omg

BOŻE NIE WIERZE CO JA ZROBIŁAM
TA KARNACJA JEST POMARAŃCZOWA XDDD
ALE CHYBA MUSZĘ SIĘ PRZYZWYCZAIĆ BOŻE CO JA ZROBIŁAM OMGGG

Witajcie w nowej odsłonie (być może zaraz mogę zmienić na starą twarz XD)



Napiszcie w komentarzu co sądzicie
NIE UMIEM SIĘ PRZYZWYCZAIĆ BOŻE

Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz