Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 19 sierpnia 2016

DAILY BLOG #3 - GIMPSON W EMPIKU



Hej tu Maja :)
Postanowiłam, wam napisać tego posta, bo tak jakby się trochę nudzę i myślałam czy pisać tego posta, chciałabym aby teraz się coś działo na blogu ;) Więc jeżeli cię post interesuje to zapraszam do czytania. Myślałam, czy dodawać jakieś robione zdjęcia, i pomyślałam czemu nie XD 
Zaczynamy? ;D


Czwartek, 18 sierpień 2k16:

Wstałam była jakaś godzina może 10.00 postanowiłam wstać z łóżka i pójść umyć włosy. 
Całą noc myślałam, jak to będzie zobaczyć Gimpera tak na żywo, a nie już przez yt, i dlatego było mi ciężko zasnąć, ale zasnęłam. Gdy wstałam z łóżka, wzięłam telefon i chciałam posprawdzać swoje Social Media, później tradycyjnie poszłam oglądać yt. Gdy skończyłam postanowiłam iść się wykąpać [...] Gdy już się wykąpałam, nie robiłam nic ciekawego, siadłam do komputera. Weszłam na polskie i angielskie msp, aby zobaczyć co się dzieje. Na polskim  koncie cały czas na statusach pisałam, że zobaczę Gimpera itp. :) słuchałam również muzyki. Gdy już się ponudziłam poszłam się malować i ubierać, i chciałam zobaczyć jak mój skin wygląda w osu. [...] Wybiła godzina 16.00 przyszła po mnie Miranda z Bartkiem, powiedziałam mojej mamie, że schodzę już na doł ubrałam buty i zabrałam torebkę i wyszłam. Gdy zeszłam czekaliśmy jeszcze na moją mamę i mojego brata. [...] Poszliśmy na tramwaj i gadaliśmy o tym jak to będzie widzieć Gimpera na żywo i zrobić z nim zdjęcie, całą drogę ja z Mirandą myślałyśmy o Gimperze. Również robiliśmy sobie zdjęcia na snapa XD
Gdy wysiedliśmy z tramwaju leciało już masa osób w stronę empika, ja z Mirandą biegliśmy już zająć jakieś miejsce, uff na szczęście jakieś było na ziemi. Gdy usiedliśmy wszyscy, moja mama powiedziała, że idzie pochodzić sobie po sklepach, i nas zostawiła. Gdy tak siedzieliśmy na telewizorze była wyświetlana co minutę reklama Gimpera i Miranda robiła temu cały czas zdjęcie, ale nigdy jej się nie udało. Gdy siedzieliśmy i czekaliśmy na Gimpera (była jakaś 16.30 a Gimper był o 18.00) Bartek poszedł się zapytać co z jego klawiaturą i zajęliśmy mu miejsce zeszytem i moją torebką. Później na schodach znalazł się mój kolega z klasy Kacper, i usiadł z nami czekając na Gimpera :')) [...] Gdy była jakaś 17.20(?) przyszli ochroniarze i kazali nam wstać, <nie wiem na co XD> i tak staliśmy calutki czas... Później nasza piątka wesoło sobie stała i gadaliśmy o różnych rzeczach, np. Jak Kacper rozwalił swojego iphone'a jeden dzień przed spotkaniem z Gimperem XD i musiał przyjść ze swoim tabletem XD
Gdy wybiła jakaś 18.00 wszedł Gimper i wszyscy krzyczeli żeby go powitać ;DD
Później większość ludzi zgłaszała się, żeby zapytać Gimpera, ochroniarz wybrał trzy osoby. I Błażej do mnie z takim tekstem "Ej ja bym się mógł zapytać, dlaczego tutaj nie ma wentylatorów XD" 
Gdy skończyli się pytania, ochroniarz powiedział,że "Ściszymy muzykę bo tu są przekleństwa" AHAHAH XDDD [...]
Później zaczęło się piekło... Pierw zaczęli wpuszczać osoby z płytami, koszulkami. Myślałam, że pójdzie to mega szybko, ale myliłam się... Staliśmy w tej kolejce niecałe 2 godziny ;_; bo każdy miał tego dosyć i kupowali płyty, żeby jak najszybciej zrobić zdjęcie. Ja z Mirandą gadaliśmy, że to nie jest sprawiedliwe... Później jakaś loszka dołączyła się z nami do rozmowy, aż w końcu powiedziała, żebyśmy się wyszukali na jej fb i zaprosili do znajomych (: A i oczywiście Kacper miał farta, bo miał płytę i mógł wejść pierwszy eh ochroniarze -.-
Później jeszcze Bartek wyszedł z kolejki, a Błażej się gdzieś zgubił i tylko zostałam ja z Mirandą. [...] Później spotkaliśmy Kubę z mojej klasy i myśleliśmy czy się nie złożyć na płyę XD Ale nie mieliśmy pieniędzy... [...]
Później przyszła moja mama zobaczyć jak idzie kolejka, mimo, że pierw do mnie dzwoniła.
Pomachałam jej aby przyszła tutaj i krzyczeliśmy z Mirandą, aż w końcu do nas podeszła (byliśmy blisko ochroniarzy i widzieliśmy Gimpera) i powiedziałam jej aby mi kupiła tą płytę, bo już czekamy dwie godziny i cały czas są płyty, moja mama poszła ją kupić i przyszła, wręczyła mi ją, aż nagle gościu z ochrony nas wepchał abyśmy już szli...
Gdy była nasza kolej, tak się trzęśliśmy jak galarety, że jesteśmy tak blisko Gimpera <3
Najpierw poszliśmy z płytą i Tomuś pytał się dla kogo podpisywać, i powiedzieliśmy, że dla nas trojga "Mnie Mirandy i Błażeja". Gdy Gimper podpisał Miranda dała mu kartkę do podpisania, a ja mojego case'a *-* gdy nam podpisał, pierw Miranda poszła zrobić zdjęcie z Gimperem. <co było mnie tam trochę widać, ale Mira mnie później wycięła XD> I póżniej przyszła na mnie kolej, tak się cykałam i powiedziałam, aby zrobił ze mną takie "serduszko" z palców, zrobił i omg cieszę się jak głupia *o* <3 jeszcze przytuliłam Gimpusia i on mnie też awh <33 :'( 
Gdy wyszliśmy prawie bym się popłakała, nie wiedziałam jak się oddycha i postanowiliśmy coś pójść zjeść, poszliśmy do kfc. [...]
Gdy zjedliśmy moja mama powiedziała, że idzie do CCC, a Bartek z Błażejem poszli do media expres, więc zostałam ja sama z Mirandą i postanowiliśmy pójść zobaczyć jak idzie kolejka (była jakaś 20.20, a podpisywanie miało się skończyć o 20.30) weszliśmy i nie było prawie że NIKOGO! Spotkaliśmy również Kacpra jak gadał sobie z Gimperem,
UWAGA TERAZ DIALOG XD
Miranda (do mnie): "Ej chciałabym się napić wody ze szklanki Gimpera"
Ja: "To powiedz mu, że chce ci się pić"
Miranda: "Ja się cykam XD"
Ja: "No dawaj :D"
Miranda (do Gimpera): "Ej Tomuś mogę się napić wody, proszę"
Gimper: "Jasne"
OMG i dał Mirandzie tą szklankę z wodą, powiedziałam do Miry, żeby dała mi łyka i ta woda tak supi smakowała *-* Gimperowska woda i szklanka <3
Później było jakieś wspólne zdjęcie, gdzie ja z Mirandą wbiliśmy i czekamy, aż one znajdzie się na ig XD
Gdy Tomek (chodzi o Gimpera XD) poszedł Kacper się zapytał pana, który to bodajże organizował, czy może kupić marker, którym Gimper podpisywał XDDD
I później go poszedł kupić O.o I gadał w kasie do pani, że ma marker, którym pisał Gimper XDDDDD wzrok i mina tej pani była po prostu bezcenna XD
Później ja Mira i Kacper poszliśmy po chłopców do media expres, ich poszukać...
Poszliśmy usiądź na jakąś supi pufę i Kacper mi powiedział, że mogę tutaj ładować telefon (na x boxie chyba XD) podłączyłam kabel do mojego telefonu i zaczęło ładować XD
Później dzwoniliśmy do mojej mamy gdzie jest, była koło kfc i poszliśmy tam, bo na szczęście miałam jakiś kubek (chyba ze shake'a) i nalałam tam liptona XD
Później Kacper powiedział, że tam siedzi Gimper i je omg, powiedzieliśmy mu smacznego i to było takie af *-* [...] Poszliśmy wszyscy na tramwaj, i wróciliśmy do domu, a jak wróciliśmy to graliśmy w osu.
Dobra teraz dodam wam jakieś zdjęcia XD











Postanowiłam, że dodam jeszcze zdjęcia mojego podpisanego case'a i płyty :'33









Myślę, że post wam się podobał
Tak mi ręka nakuriwa ://
Może, jak będzie mi się nudzić to coś wam napiszę XD
Pa x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz