Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 14 lutego 2016

Urodziny Matt'a ♥



Hej :)
Wiem, że nie było mnie długo na blogu nie dodawałam postów, nie było mnie też na msp ale to dlatego, że szkoła :/ teraz aktualnie mam ferie :)) więc postaram się napisać więcej tych postów :D A i dzisiaj napiszę wam jeszcze posta o bądź jak gwiazda (postaram się) I jeszcze jedno podobają wam się posty Natalii dotyczące hackerów? Myślę, że tak :)
Bez przedłużania zapraszam was do posta! :)

Matt Skajem - urodził się w 13 lutego 1995 roku (obecnie 21 lat) w Californii. Śpiewa w zespole BEST | KEPT | SECRET. Uznawany jest za dziecko Muke'a Clemmings'a (to jest shipp fanów 5sos: Michael'a i Luke'a i tak powstało dziecko Muke'a). Nie wiem co mam wam o nim powiedzieć XD po prostu łapcie jpg. 





Najlepszy <3
Dodatkowe zdjęcia:











Zdjęcie z dzieciństwa:




Piosenka:





^ Zobaczcie bo naprawdę dobry cover wyszedł chłopakom ^^

Okej ja się z wami żegnam, do następnego posta. Papatki XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz