Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 24 stycznia 2017

BĄDŹ JAK GWIAZDA #15 - NOORA SAETRE



Hejka z tej strony Maja,
Dzisiaj przychodzę do was z postem odnośnie serii bjg.
Bez przedłużania zapraszam was na posta.

Ogółem to postanowiłam dzisiaj wybrać, postać która gra w moim ukochanym serialu, czyli SKAM. (p.s gorąco polecam!) Będzie to Noora Sætre. 

Ciuchy:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:







Look wyszedł tak:








Jakoś nie jestem przekonana co do tego looku, eh nie podoba mi się. 
Mało co tu jest podobne do siebie, ale musimy się z tym liczyć, że to gra i tam ciuchy wyglądają inaczej, no ale ok. Starałam się jak mogłam. Golf moim zdaniem jest tutaj jakiś chujowy, dziwacznie jakoś wygląda na ciele, płaszcz jest nawet oki. Spodnie jak spodnie, wielkiego szału nie ma, no i buty, słabe jak dla mnie. Włosów niestety żadnej takiej długości nie znalazłam jaką ma Noora, no ale cóż.

Cena:







Twarz:


Postanowiłam wybrać to zdjęcie:







Twarz wyszła tak:






Powinnam dać inne oczy, które nie mają tyle rzęs, ponieważ Noora nie ma wytuszowanych tutaj ale żadne jakoś mi nie pasowały, brwi tak samo, na MSP są takie krzaczaste (jakie ma Jonas w SKAM XDD) albo cienkie. Kolor oczu jak najbardziej mi odpowiada, jest śliczny <3 Co do koloru skóry, no jest taki w miarę (według mnie) zbliżony. No i usta, typowo na Noorę, czyli czerwone :))


Myślę, że post wam się spodobał,
Niedługo może się pojawić jakiś post również z bjg, więc oczekujcie.
Na dole będzie ankieta, o ile będzie działać.

Pa x 





walentynki 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz