Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 6 września 2016

REGULAMIN XAT



Hej tu Maja.
Postanowiłam, że napiszę wam regulamin xatu + prawdopodobnie zmieniam twarz, eh
Skórę i cienie zmieniam, ale nad ustami się zastanowię. Nie chcę przedłużać, więc zapraszam do czytania, lepiej się zapoznaj z regulaminem, bo możesz dostać bana :')


REGULAMIN XAT:
* Nie przeklinaj, jeżeli ja (lub Natalia czy Daniel) zauważymy, że ktoś przeklną dostaje od nas prywatną wiadomość, i ban na godzinę. Jeżeli ciągle będziesz przeklinał wtedy, ban na zawsze:) A i zapisuje każdego na kartce, kto się nieodpowiednio zachowuje.
*Nie przeklinamy nawet z cenzurami.
*Nie wyzywamy nikogo od "szmat" "kurew" "chuja"  itp. szanujemy siebie nawzajem. Jeżeli zauważę, że wyzwiesz kogoś ban na 24h. A jeśli się to powtórzy, to na zawsze.
*Nie spamujemy. Każdy spam usuwam, i jeśli się nie poprawisz, to lecą bany, zwykle na 1/3h.
*Za promowanie się, grozi banem na zawsze. Więc pomyśl, zanim coś zrobisz.
* Nie podszywaj się za kogoś. Jeśli to zrobisz ban na 100h.
* Nie kłócimy się o byle gówno i o to, że ktoś "nie ma mózgu" "jest głupi" czyli po prostu 3 gwiazdka.
* Za wyzywanie redaktorów bloga, ban na ZAWSZE.
* Nie piszemy rzeczy w stylu "chodź się ruchać" itp wtedy to ban na zawsze. (kurwa ale to ujęłam XD)
* Nie podajemy żadnych swoich danych osobowych czy haseł, jeśli ja to zauważę natychmiast to usuwam.
* Błagam nie pisz z błędami, bo to okropnie wygląda, nie znając polskiej ortografii. 


Jak coś mi się przypomni to wam dopiszę :D
No to myślę, że to tyle :)
Ogólnie to zmieniłam jednak usta i jeżeli jesteście ciekawi, to możecie zobaczyć na msp jak wyglądam :3
Okej lecę, 
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz