Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 17 marca 2015

Nowy ziomek + 69 faktów o mnie!



Sieeeeeeee Wam ;D
Jak widać ziomy po nagłówku jestem nową redaktorką na tym czudownym blogu *-*
Chyba się cieszycie?
Mam nadzieje ;_;
Może 69 infołś o mnje?
Okeee:

1. Natalia mam 14 lat chodzę do pierwszej gim.
2. Ludzie wołają na mnie: Nati, Natuś, Natiś, Natuu, Natalja, Natka, Zlef.
3. Jestem gimbuską.
4. Dużo przeklinam, nawet na msp nie dziwić się. xd
5. Moje imię jest podejrzane bo: illumiNATI XD.
6. Jestem brunetką z jasnymi końcówkami blond.
7. Mam brązowe oczy. Ale uważam że są czarne.
8. Mam problemy z pisaniem ą,ę itp.
9. Jaram się liczbą 69 xd.
10. Nienawidzę jak ktoś mnie wkurza.
11. Jestem zboczona. :') (tak lekko xd)
12. Jestem fanką Ed'a Sheeran'a.
13. Kocham muzykę punk i rock.
14. Kocham zespół Linkin Park, Nirvana, 5 Seconds Of Summer, Fall Out Boy.
15. Mam glany.
16. Moi znaj uważają że jestem emo.
17. Nie przepadam za 1D...
18. Umiem zrapować Nicki Minaj (również jestem jej fanką).
19. Kocham malować kreski na oczach, lecz uważam że są krzywe. :/
20. Uwielbiam oglądać Blowa, Gimpera, Stuu i Karolka ;D
21. Lubię muzykę Little Mix.
22. Uwielbiam Michael'a z zespołu 5SOS xd
23. Mam starszego brata.
24. Ziomy z klasy mówią że jestem chuda a ja uważam że jestem gruba. ;_;
25. Uwielbiam moją nauczycielkę z matmy.
26. Nienawidzę lekcji przyrody.
27. Uwielbiam kolor czarny i biały.
28. Uwielbiam muzykę gdzie są mocne riffy gitary.
29. Lubię grać w simsy. :3
30. Lubię oglądać Bzdurnego Kartona :p
31. Nie przepadam za Banshee, wolałam Szaloną Zuzie.
32. Zawsze marzyłam mieć pofarbowane włosy jakimś szalonym kolorem.
33. Moja nazwa na msp wywodzi się od głupich kucyków pony. ;<
34. Mam proste długie włosy.
35. W dzieciństwie kochałam bajkę teletubisie, a teraz ich nie nawidze.
36. Nienawidzę klaunów.
37. Kocham anime.
38. Nienawidzę Biebera, uważam że taka gwiazda nie powinna pojawiać się na scenie.
39. Mam aska.
40. Lepiej czuję się w nocy niż w dzień.
41. Mam rozjebany telefon: IPhone 5s.
42. Jestem dziwna.
43. Moim marzeniem jest mieć tatuaż oraz kolczyk w warze. (;
44. Przyjaźnie się bardziej z chłopakami niż dziewczynami.
45. Maluję się do szkoły.
46. Uwielbiam robić #selfie w kiblu.
47. Maluję paznokcie na czarno, biało lub jasny brąz.
48. Nie lubię jaskrawych kolorów.
49. Zawsze gdy robię zdjęcie jest czarno-białe.
50. Kocham Miley Cyrus. <33
51. Nienawidzę komedii romantycznych.
52. Nie umiem rysować...
53. Nienawidzę Kwiatkowskiego.
54. Nie lubię Violetty.
55. Mam urodziny 17.04
56. Nie lubię soku pomarańczowego.
57. Mój ulubiony owoc to brzoskwinia.
58. Popełniam dużo błędów ortograficznych.
59. Mam laptop.
60. Jestem osobą z poczuciem humoru.
61. Kocham wakacje.
62. Nienawidzę słońca.
63. Uważam że całe życie mam w czerni oraz bieli. :')
64. Nie przepadam za zimą.
65. Nie noszę sandałów.
66. Mam koszulkę z napisem "Nirvana" :).
67. Uwielbiam jechać nad morze.
68. Kocham delfiny oraz gepardy. :d
69. Gdybym musiała wybrać piosenkę 1d byłaby to Steal My girl.
KONIEC :D

Myślę, że wam się spodobało 69 faktów o mnie i nie nie nie wstawie swojego zdjęcia.
Okeee to by było na tyle. Bayo c;
Jeszcze fotka mojej MS zapraszajcie do znaj.

~ Nati.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz