Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 24 maja 2016

BĄDŹ JAK GWIAZDA #11 KYLIE JENNER



Hej,
wiem, że ostatni post BJG był w lutym, ale powracam z tą serią, nabrałam nowe inspirację więc myślę, że wam się spodobają! Więc zapraszam do czytania :)

CIUCHY
Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





















Look wyszedł tak:





















Myślę, że jest w miarę okej... Starałam się poszukać spodni z wysokim stanem bez dziur, ale niestety nie znalazłam :( Bluza jako crop top jest bardzo podobna i to mi się podoba :D i postanowiłam wybrać takie jakieś białe buty na obcasie, i oczywiście czarne włosy, które w grze są śliczne *.* (Look nie jest za vipa, tylko za zwykłe sc i 4 diamenty :) )





















TWARZ
Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





















Twarz wyszła tak:





















Moim zdaniem twarz wyszła cudownie *o* bardzo mi się spodobała, mimo, że nie jest taka identyczna :') Ale jest MEGA MEGA ŚLICZNA! c:

Dobrze to by było na tyle, myślę, że podobał wam się post :D
Na dole pod logiem znajduje się ankieta więc koniecznie głosujcie czy postacie są do siebie podobne! :D
Pa x




4 komentarze: