Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 21 listopada 2016

Vip! I jury!

                                                             Hey!
Tu znowu Vanessa. Vipa kupiłam XD i z tym przychodzę.

                                                             Najpierw doładuje konto w telu XD
                                                                     Jestem w plusie :)
                                                              

                                                                       Koniec starego VipQa!

                                                                       17 godz!
                                                                       ale ja kupię wcześniej...



                                                                        Taki vipeq:
                                          (podkreślony na niebiesko jest mój)

                                                    No to kupujem :)



Jej! jest vipeq!

O kurwa... mam jury!
jest jeszcze star, bo jutro się skończy.

kręcenia kołem, skarbonka:

mój pies wariuje XD a ja znowu pije herbate XD

To by było na tyle,za błędy jeśli są to przepraszam . Po prostu ja mega szybko pisze :)




                                                               Bay!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz