Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 14 grudnia 2015

BĄDŹ JAK GWIAZDA #7 Chanel #2




Hej ;PP
Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu ale wiecie szkoła, poprawy, zagrożenia ;_; wiecie jak to jest... < mimo że jak na razie nie miałam (zagrożenia), tylko byłam nad przepaścią>
Ale postanowiłam że jak mam trochę czasu napiszę wam tego posta, ponieważ muszę iść czytać lekturę D;
Okej dzisiaj post o bądź jak gwiazda. Postanowiłam go napisać, gdyż mam pomysły ;>
Postanowiłam zająć się dzisiaj Chanel #2 z Scream Queens (Ariana Grande).

Look:
Postanowiłam wybrać to zdjęcie:
























Look wyszedł tak:






















Można powiedzieć że podobne są ,,można''
nie ma skarpetek czy zakolanówek jak to się zwie, ponieważ nie ma na msp takich rzeczy (jeśli są to przepraszam). Nie wiem co tu więcej o nim powiedzieć... był tworzony razem z lookiem Chanel #3.
Rzeczy jakie są w komplecie:





















Kupujcie! Bo naprawdę idealny look.
Sama bym go chciała mieć ale no mało hajsu... <ok. 4 tys sc>

Twarz:
Postanowiłam wybrać to zdjęcie:






















Twarz wyszła tak:








































Co tu dużo mówić jakoś identycznego makijażu nie ma ://
starałam się jak mogłam ale cóż wyszło jak wyszło.
Ale to wy zagłosujecie czy nasza moviestar jest podobna do Chanelki z Scream Queens.
Zawsze znajdzie się niżej :3
Okej to na tyle więc cześć :v              <na dole głosowanie>





3 komentarze:

  1. Świetny blog, też gram w msp i mam do was pytanie mogę was zaprosić nazywam się Asia98838 i mam 13 lvl a teraz korzystam z konta siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pewnie, że możesz. ;)
      Każdego przyjmujemy!
      Dziękujemy <3

      Usuń