Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 28 sierpnia 2015

69 faktów o mnie 8)



Cześć wam tu Maja xd
Dzisiaj napiszę fakty o sobie XD tak wiem miałam to dawno pisać ale coś nie wypaliło :v
W KOŃCU NADSZEDŁ TEN DZIEŃ GDZIE NAPISZĘ WAM COŚ O SOBIE :')
*Post jest edytowany jak coś*

1. Mam na imię Maja mam aktualnie 14 lat.
2. Urodziłam się 29.05.02 XDD
3. Uwielbiam kolor czarny, biały i szary (czasami też podoba mi się zielony :d)
4. Mam psa, wabi się Luna, Lucyna (jak kto woli)
5. Kocham zespół 5 Seconds of Summer ♥ (jestem w fandomie od 19.12.14 r.)
6. Jestem żoną Hemmingsa 8)
7. Słucham muzyki rock-pop/ pop-punk, hip-hop/rap, remix, mashup i muzyka klubowa, również uwielbiam taką muzykę z klimatem wakacyjnym *-*
8. Jestem w fandomach:
* 5SOSFam, Directioner, Arianator / Loves, Saszanator, Skeleton Clique, Barbz, FooFam, ZSwagger, SharkFaceGang, Selenator i Lovatic
9. Byłam na spotkaniu z Gimperem, mam z nim zdjęcie i case z autografem <3 :))
10. Gram w OSU ;d (może teraz rzadziej ale gram XD)
11. Każdy uważa, że ślicznie rysuje *-*
12. Maja, Majuu, Majka, <--- tak jestem wołana XD
13. Mam fazy na różnych wykonawców o.o (od 3 tygodni mam na Rihannę)
14. Moimi ulubionymi youtuberami są: Zuzanna Borucka/ Szalona Zuzia, Serafin, Gimper, Lucyandlucy1, Izak, Billie Sparrow zwana Vroobelek i Rob$on
15. Mam strasznie dużo idoli
16. Moim ulubionym przedmiotem jest Angielski
17. Moim uzależnieniem jest Twitter 
18. Chciałabym spotkać sosów na żywo </3
19. Jak byłam mała kochałam kolor różowy XDXD
20. Naturalnie jestem  ciemną blondynką, ale mam zafarbowane włosy na ciemny brąz ;d
21. Mam niebieskie (chyba) oczy
22. Ubieram się na czarno :")))
23. Jestem siostrą Michael'a :33
24. Mam brata i siostrę
25. Kocham lato i zimę (ale nie lubię jak w zimę za mocno piździ X'D)
26. Nienawidzę szkoły (jak każdy)
27. Kocham grać w simsy *-*
28. Planuje kupić The Sims 4 ;DD
29. Moimi ukochanymi zespołami są:
* 30STM, Green Day, Nirvana, BMTH, Hey Violet, New Hope Club, Best Kept Secret, The Pretty Recklees (dobrze to napisałam? XD) Room94, Fall Out Boy
30. Poznałam bardzo dużo ludzi przez MSP <3 Jedynie co nam zostało to spotkanie się na żywo aa <333
31. Cisnę ze wszystkiego bekę XD
32. Potrafię śmiać się z niczego c:
33. Jestem osobą z poczuciem humoru XD
34. Mam dziwny śmiech xd
35. Zazwyczaj w wakacje siedzę do nocy a w dzień śpię
36. Podobają mi się tatuaże, i na pewno sobie kiedyś zrobię *>*
37. Chcę mieć piercing w nosie, dokładnie ringa :d
38. Moim autorytetem jak i pierwszą idolką jest Teddy Sinclair inaczej Natalia Kills
39. Tak maluję się XD
40. Kiedyś jak poznawałam 5SOS miałam wielką obsesję na nich 
41. Jestem leniwcem aka śpiochem potrafię leżeć z laptopem cały czas w łóżku napierdalając seriale jeść i pić niezdrowe rzeczy a później pójść spać na jakieś 4h XD i powtarzać znowu to samo
42. Chciałabym nagrywać na yt, ale nie wiem kiedy to zrobię ;x
43. Moimi ulubionymi serialami są: Scream Queens, American Horror Story, South Park, Familly Guy (kiedyś oglądałam, ale może zacznę na nowo XD)
44. LMFAO to życie <333 (wpiszcie se w google jak nie wiecie kto to XD)
45. Jak mi sie strasznie nudzi to lubię pisać po ręce (wiem dziwne XD)
46. Muke Shipper ♥
47. Mam kręcone włosy, które prostuje 
48. Próbuje upodobnić się do Ari, ale nigdy mi to nie wychodzi
49. Pierwszy raz zaczęłam rysować w wieku 3-4 lat :o
50. I rysowałam po ścianach XD
51. Moim marzeniem jest wyjechanie do Australii, lub Stanów 
52. Moim marzeniem od paru lat jest wystąpienie w Nickelodeon w jakimś serialu <3 *o*
53. Lubię mambę :3
54. Jem mało słodyczy, dlatego że bolą mnie często żeby ._.
55. Jestem miłą osobą, ale jak ktoś mnie wkurwi to potrafię dać mu w pysk 
56. Mam laptopa, ale kupiłam klawiaturę tylko dlatego, żeby wpisywać kody do simsów XDDD
57. Zawsze chciałam nosić okulary ;o;
58. Jestem panikarą...
59. Mam crusha :)
60. Boję się wszystkich owadów i robali (oprócz mrówek i biedronek)
61. Jestem fangirl Luke'a 
62. Uwielbiam anime Another <3
63. Gram w PokemonGo XDDD
64. Mam tattoo chocker
65. Lubię oglądać Top Model, You Can Dance i Twoja twarz brzmi znajomo
66. Lubię oglądać również Euro, Mistrzostwa świata oraz boks o.o (tak wiem dziwne, że lubię oglądać boks, ale lubię XDD)
67. Panicznie boję się pająków, jak tylko je widzę, to zaczynam płakać, ryczeć i uciekać (dziwne)
68. Miałam przez jakiś okres styl rock punk, a teraz trochu to się zmieniło na skate, ale próbuję to połączyć D;
69.  Również moim uzależnieniem są kebaby oraz cola ^^

A więc to koniec, post pisałam długo xd
Nie wiedziałam co o sobie pisać XDD
No ale macie, fakty beznadziejne ale jest
Więc cześć ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz