Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 19 lutego 2016

BĄDŹ JAK GWIAZDA #10 Violet Harmon




Hej ;)
dzisiaj przychodzę do was z postem o bądź jak gwiazda. 
Postanowiłam dzisiaj zrobić Violet Harmon z AHS :) (American Horror Story).
Nie każdy ogląda ten serial ale ja się bardzo wkręciłam ;)
Do posta:

Ciuchy:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:
























Look:






















Hmm próbowałam próbowałam nie sądzę że idealnie wyszło...
Z tą torebką do w ogóle XD ale męczyłam się i starałam :)
Cały look jest dla vipów.





















Eh :( a ja tak bardzo chciałam to kupić :c

Twarz:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:














Twarz wyszła tak:







































HMM
Jest ok.
Nie wiem czy kolor ust dobrze dopasowałam ponieważ Violet ma petę w ryju :/
Ale tak myślę że jest oki :D

Okej to by było na tyle. Dzisiaj się spieszę ponieważ idę grać w simsy ^^
Na dole głosowanie :) 
Pa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz