Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 20 lipca 2015

BĄDŹ JAK GWIAZDA! #3 - Avril Lavigne



Hey tu Maja :)
Dzisiaj przychodzę dla was z postem bądź jak gwiazda.
Będziemy omawiać Avril sławną piosenkarkę rock'a c:
Ok zaczynamy!

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





















Look wyszedł tak:





















Jest bardzo podobnie ;) Myślę że z Avril tym razem mi się udało ;D
Rzeczy szukałam 10 minut :v
Komplet:




















Twarz
Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





















Wyszło tak:



















Coś tam wyszło. Pierwszy raz xd
Wydaje mi się że źle dobrałam kolor skóry :C ale cóż coś wyszło XD

Całość:

Nie robiłam całości ponieważ coś mi nie pykło w paincie xd
Okej ja się z wami żegnam, na dole macie ankietę aby głosować czy postać jest podobna lub i nie :p Cześć. :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz