Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 27 listopada 2016

Jakie Elfy??!!

Cześć i Czołem

Tu Klara

Ogólnie to udało mi się wejść na moje konto i niedługo będzie motyw xd
Dobra ostatnio zainteresował mnie temat szukania ukrytych elfów. Szperałam trochu w necie i bam mam to. Jeżeli nie wiecie o co chodzi to już pokazuję:

No o to się rozchodzi. Ja już zdołałam to zrobić xd
Dobra teraz powiem ( chyba napiszę ale ciii) jak je "znaleść".
Krok
1. Wejdź w zakupy
2. Teraz w rzeczy
3. teraz wejdź w zakładkę "meble"
4. teraz ( uwaga trudne)  zobacz ile jest stron mebli i odejmij od tej liczby 17 (np jeżeli jest 41 stron to musisz szukać na 24 str) 
5 jeżeli ją znajdziesz to ten elf wygląda tak:

Jak widzicie minusem tej zabawy jest cena oraz przymus posiadania vip. Ja jak widzicie kupiłam ich aż 10 i się wykosztowałam xd Więc nie polecam ( no chyba że masz na straty 5 tyś xd)

No więc to tyle
Enjoy
Klara xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz