Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 29 czerwca 2016

Jak zmienić kursor myszy?



Hej po raz drugi tu Maja c:
Dzisiaj przygotowałam dla was jakiś poradnik na kursor :'))) myślę, że was to zaciekawi.
Może wiecie jak wchodzicie na nasz blog jest taki supi kawaii chlebek? XDD to, to jest właśnie ten kursor. Okej wchodzimy na tą stronę >KLIK HEHE< 
I Po chwili wyskoczy nam taka strona:














Tylko, że nas interesuje zakładka "kursory" a więc zjeżdżamy troszkę na dół no i mamy :3
Następnie klikamy i mamy do wyboru pełno kursorów, jeżeli chcemy wybrać jakiś z gotowych to po prostu na niego klikamy, a jeśli chcemy własny to u góry jest taka ikonka "stwórz swój własny" Natomiast ja nie mam pojęcia jak się tworzy więc ja was pokieruję tymi gotowymi :)














Gdy wybierzemy już jakiś odpowiedni kursor <ja wybrałam ten z łapką> klikamy weź kod i go kopiujecie na swój blog. Układ -> HTML i wklejacie :) i oczywiście zapisujecie.














Natomiast jeżeli chcecie mieć taki zajebisty kursor na waszym komputerze to klikacie w pobierz (cur) bo jak klikniecie tamto drugie pobierz (bez cur) to pobierze wam się obrazek. A i jak wam się pobierze to go otwieracie (nie wiem jakie macie przeglądarki, ja mam operę więc mi się pobiera u góry) a jak to się robi to niestety musicie poszukać na yt, kiedyś robiłam takie coś, ale już nie pamiętam jak...















Myślę, że post wam się spodobał :)))
Okej może bym wam coś wieczorem napisała, aby nadrobić posty.
Napiszę do Daniela i Natalii aby coś również napisali, więc czekajcie czujnie! :D
Pa x

4 komentarze: