Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 13 lutego 2017

BĄDŹ JAK GWIAZDA #16 MELANIE MARTINEZ



Hejka tu Maja,
Witajcie po długiej (chyba) nieobecności.
Pewnie się zapytacie czemu nic nie pisałam? - Nie chcę się tutaj jakoś rozgadywać, ale powiem tylko, że byłam w szpitalu, a z telefonu nie potrafię dodać jakiegokolwiek posta z materiałami.
No ale cóż przejdźmy do posta.
Również chcę dodać, że zmieniam wygląd bloga, jestem wkurzona, że muszę robić to sama, bo nie mam aktualnie żadnego kontaktu z Danielem. :/

Ciuchy:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:







Look wyszedł tak:




Nie wiem jak wam, ale mi look się bardzo podoba.
Wszystko jest (chyba) brane z konkursu od Mel więc wiadomka XD
Look jest bardzo podobny, tylko wydaje mi się, że coś nie wyszło z kolorem włosów Melanie, ale to nic. Look bardzo mi się podoba i god jest świetny. *-*


Cena:




Twarz:


Postanowiłam wybrać to zdjęcie:




Twarz wyszła tak:






Twarz mi się średnio podoba, ugh nienawidzę tych nowych ust, mam namyśli te z tą szparą lel.
Co do całego makijażu Mel, który wykonałam bardzo mi się podoba, moim zdaniem jest bardzo podobny, kolor szminki i oczu również powinien się zgadzać więc jest oki :)) Co do koloru skóry nie wiem.. 


Oki to by było na tyle,
Ja idę kończyć wygląd bloga
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz