Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 14 lutego 2016

BĄDŹ JAK GWIAZDA #9 Natalia Kills!



Hejka,
jak obiecałam napiszę wam kolejnego posta!
Dzisiaj naszą główną gwiazdą będzie Natalia Kills!
Nie każdy zna Natalię, ale ogólnie jest Królową <3
jest najlepszą piosenkarką, idolką, wspaniałą kobietą, po prostu jest królową! ♥
Dobra.

Ciuchy:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:

























Look wyszedł tak:























Szczerze mówiąc, look (moim zdaniem) wyszedł ładnie, podobnie (no aż tak to na pewno nie).
Ale starałam się :) Ogólnie tego kożucha długo szukałam nie wiedziałam gdzie mam go znaleźć. Całość looku jest dla vipów. Spójrzcie:





















Starałam się zrobić go dla nie vipów, ale marne szanse.
Jak widzicie outfit jest drogi :/ 3k na wydanie (kupowałam drożej XD ale oki)

Twarz:

Wybrałam to zdjęcie:
























Twarz wyszła tak:























Hmm... Twarz pierwszy raz mi wyszła :o
Nie wierzę XD zawsze mi nie wychodziło a tu bam idealna :)
Ale to wy zagłosujecie czy obie postacie są podobne :) wasz głos się tu też liczy :d
A na dole znajdziecie ankietę :) więc Cześć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz