Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 13 października 2015

Jak mieć w znajomych zablokowaną osobę?



Hey tu Maja!
Dzisiaj pokażę wam pewien trik ;)
Nie mam pojęcia ile osób go zna, ale coś na blogu trzeba napisać.
Wiem, że ostatnio was zawiodłam, ale przepraszam :c Pisałam na msp że zawieszę bloga...
Ale Ale!
Nie nie zrobię tego! :)
A co do Natalii i Daniela, nie wiem co się z nimi dzieje... ;(
A i nie pisałam postów dlatego, że jest szkoła dużo zadania, sprawdzianów, kartkówek... No halo jestem w I gim jak tu dać sobie z tym radę?

Dobra nie owijając w bawełnę zacznę z postem o msp.
O tym triku tak naprawdę powiedziała mi Natalia ;)

Okej no!

1. Logujemy się na msp, w drugiej karcie otwieramy kolejną stronę msp tam zakładamy nowe konto. Nie muszę chyba tłumaczyć jak założyć konto. Po prostu zakładamy byle jakiego użytkownika mój np wygląda tak * śmieszne *



2. Wymyślamy login i hasło
Jak chcecie możecie mnie zaprosić ale i tak nie przyjmę xd

LOGIN:

FvckedUP

3. Wchodzimy w przyjaciele i wyszukujemy nasze drugie konto
Ja zrobię to na koncie Natalii (na swoim mam limit)




4. Zapraszamy do znajomych ;)




5. Gdy dostajemy otóż taką odpowiedź:



6. Z tą wiadomością nic nie robimy!!
Wchodzimy na profil naszego officialnego konta ; )



7. Gdy mamy wyświetlony komunikat blokowania gdyby ktoś nie wiedział:



8. Szybciutko klikamy odpowiedź tak (oczywiście tam na dole gdzie jest chat)
I blokujemy!

I gotowe!
Wygląda to tak:




Włolla c':
Oczywiście mamy to na koncie officjalnym :D
Ale przez chwilę (chyba) mamy siebie na drugim koncie online:



No to na tyle ; D
Jeśli macie jakieś wątpliwości jak to zrobić mogłabym nagrać dla was z tego poradnik, ale nie wiem jak mój komputer wytrzyma. Myślę, że się podobało :p
Cześć! ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz