Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 2 maja 2016

MONSTER HIGH LOOK #1



A więc witam was w tej nowej serii.
O co będzie w tym chodziło? Będę przebierała się za różne postacie z filmów/bajek (taki do dzieci oczywiście). Dzisiaj wybrałam look na monster high czyli dość znaną bajkę czy serial, nie wiem jak to nazwać. Postanowiłam wybrać 3 dziewczyny, nie wiem czy za tydzień nie wybiorę kolejnych czy może będzie inna bajka. Nie wiem. A czy będzie głosowanie? Nie, raczej nie będzie. Męczące jest to bardzo, szukanie tego po całym internecie i wklejanie. Później zamiast sondy wyskakuje napis :c Tylko będzie w bądź jak gwiazda, może że to się zmieni.
Zacznijmy.


Na dobry początek postanowiłam, że wybiorę trójkę dziewczyn ze znanej bajki MONSTER HIGH.
Postanowiłam wybrać Frankie Stein, Draculaurę i Lagoonę.
*Przepraszam za jakieś błędy ale nie wiem jak to się piszę*


FRANKIE STEIN:





































Starałam się aby charakteryzacja była bardzo podobna. Z sukienką miałam problemy, bo nie wiedziałam jaki kolor to jest i tak mieszałam :/
Włosy są strasznie podobne do orginału (mam takie tylko fioletowe) szwy, niebieskie kolczyki w czachy i czarno białe buty które nie są podobne, ale są na obcasie XD
KONKURS: SCARY SCHOOL
STREFA: BEZ VIP Z DIAMENTAMI
CENA: 4450 SC, 5 DIAMENTÓW




























































Starałam się aby twarz była identyczna, mimo że Frankie ma bardziej zieloną twarz od naszej moviestar. Usta to też wybrałam takie bardziej podobne, czyli mocna czerwień, z makijażu to tak trochę średnio, ale starałam się go zrobić.



DRACULAURA:





























Zdecydowanie ten look tak słabo mi wyszedł.
Ale bardzo się starałam.
Włosy chciałam dodać z najnowszego konkursu, ponieważ byli mega podobne, ale nie było możliwości na dwa kolory. Co do bluzki jest w stylu Draculaury, sukienka również, buty wybrałam takie jakieś na Draculaurę czyli wysokie czarno różowe buty, które moim zdaniem są boskie. Plus dodałam jeszcze zęby, a i nie zapominając o tym serduszku co ma Draca na policzku :)
KONKURS: SCARY SCHOOL
STREFA: VIP
CENA: 2700 SC






























































Na zdjęciu MH widać, że Draculaura ma bardzo jasną skórę, lecz na msp nie potrafiłam takiej znaleźć i zostawiłam tą :/ makijaż nawet mi się podoba, oczy moim zdaniem nie są, aż tak podobne, powinny być jakoś bardziej fioletowe. Usta też są w miarę ok.



LAGOONA BLUE:





























Co do looku, nie jestem z niego zadowolona tak jak powinnam.
Włosy kompletnie mi się nie podobają mimo że szukałam takie gdzie bym mogła dodać dwa kolory. Bluzka i spodenki bardzo mi się podobają, również buty mi przypadły do gustu ^^
KONKURS: SCARY SCHOOL
STREFA: VIP
CENA: 2100 SC

























































Ze skórą mogłabym się w 100 % zgodzić, że jest identyczna, kolor oczu mógłby być bardziej zielonawy,  makijaż jest w miarę, a usta też są ok, chociaż mogłabym dodać ich inny kształt wtedy by było dobrze. Co do nosa to mogłam dodać piegowaty, ale już trudno.




Myślę, że post wam się podobał. 
Pisałam go 3 dni, tak naprawdę miał on już wyjść wcześniej, ale nie chciało mi się za każdym razem go pisać, no i w końcu go dokończyłam XD
Cześć x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz