Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 14 maja 2016

POWERPUFF GIRL LOOK #2




Cześć ;) tu Maja aka Luke (Jezu dawno się tak nie witałam :o)
Dzisiaj postanowiłam napisać tego posta o lookach z różnych bajek :)
Postanowiłam wybrać dzisiaj Atomówki :D dzisiaj aktualnie o 19.00 lecą więc mega!
Tak oglądam to do dzisiaj, i nie ukrywam tego c:
Poprzedni post: Hejka tu jestem
Oky zaczynamy:


 BLOSSOM (BÓJKA):




























Starałam się jak mogłam, ale i tak mi coś nie pykło :c
Włosy się w sumie zgadzają, podobny kształt rude. Sukienki szukałam jakieś takiej prostej ale nie znalazłam... Bluzki z spódniczką nie chciałam dodawać, więc została mi taka sukienka, zależało mi też na tym aby był charakterystyczny pasek, sukienka różowa (taka podobna) i oczywiście buty, które w 100 % są podobne, i oczywiście czerwona kokardka, która charakteryzuje Blossom czy tam Bójkę.
KONKURS: WSZYSTKO POMIESZANE, NIE ZNAM.
STREFA: BEZ VIP.
CENA: 1850 SC.
























































Co do makijażu naszej atomówki to głównie skupiałam się na koloru oczu.
Blossom ma różowe oczy, starałam się aby oczy były tego samego koloru mimo, że i tak to mega dziwnie wygląda XD. Co do makijażu no najlepszy nie jest, ale chciałam tutaj dodać cienie bo bez cieni Bójka dziwnie wygląda, jak i reszta :)


 BUBBLES (BAJKA):





























Co do Bubbles starałam się aby ona też wyszła perfekcyjnie, no ale nic z tego (no może i trochę).
Włosy takie trochę średnie mimo, że takie akurat miałam w głowie, żeby atomówka tak w nich wyglądała, tradycyjne włosy blond. Sukienka podobnie jak u Bójki nie potrafiłam znaleźć takiej samej sukienki, lecz gównie zależało mi na pasku, niebieska jak u prawdziwej Bajki. No i te cudowne buty XD
KONKURS: WSZYSTKO POMIESZANE, NIE ZNAM.
STREFA: BEZ VIP.
CENA: 1475 SC



























































Oczy są bardzo podobne do atomówki, ponieważ sama mam takie, tylko że inny kształt oraz mam niebieskie jak u Bubbels :). Co do makijażu dodałam jakieś cienie bo jak pisałam wyżej dziwnie wygląda to bez cieni. Postanowiłam coś pomieszać i zrobić takie niebieskie, myślę, że jest okej.


 BUTTERCUP (BRAWURKA?):





























Starałam się jak mogłam... Mówię to z 1000 razy ale cóż starałam się jak mogłam xD
Czarne włosy jakie ma Buttercup są podobne, co do kształtu te kojarzyły mi się z jej uczesaniem mimo, że nie są podobne C: Sukienka zielona która jest w identycznym kolorze no i buty.
KONKURS: WSZYSTKO POMIESZANE, NIE ZNAM.
STREFA: BEZ VIP.
CENA: 1575 SC























































Oczy Brawurki są tego samego koloru co na zdjęciu - więc jest git :D
A makijaż też jakiś taki, żeby nie było nudno na jej twarzy. :)



Okej to już na tyle, pisałam ten post wiecznie więc myślę, że wam się podobał ;)
o 19.00 atomówki więc muszę lecieć :p
Pa x. BUZI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz