Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 12 listopada 2016

To ja się przywitam...

                                               Hej!
Jestem tu nową redaktorką,nazywam się Vanessa|Vani|Va. Od niedawna piszę własnego bloga, ka.va msp. Jak po nazwie widać, jest on o msp (różowej planecie).
                                         Kiedy grałam?
Grałam w czasie starego msp,tak od 2011 do 2012,później zaczełam w 2015, gram do teraz,wchodzę codziennie aby odebrać wiadomości,zmienić ciuchy i CTR.
                                         Jak się nazywam na msp?
Na msp nazywam się kagodex i wercia 4569. Kagodex to wspólne konto z BFF,która będzie pisać u mnie na ka.vie. Jak chcecie popisać ze mną, to napiszcie na początku wiadomości: Do Vani. Z BFF umówię się,aby tego nie czytała.
A I JA TO NIE KAGODEX Z JAKIMIŚ NUMERKAMI,ALBO DOPISAMI.
JA TO PO PROSTU KAGODEX.PROSZĘ NIE ROBIĆ PODRÓB!!!!!
                           Jak będe pisać?
Nie myślcie,że jak ja mam 10 lat to będzie 1000 błędów w jednym poście,albo będą jakieś mega krótkie, lub będą np. co 2 tygodnie, bo tak nie będzie.
BĘDĘ SIĘ STARAĆ WSTAWIAĆ TAK CO NAJMNIEJ 2 POSTY NA TYDZIEŃ,ALE TO JEST CO NAJMNIEJ,POZA TYM MOŻNA WEJŚĆ SOBIE NA KA.VA MSP,TAM JEST WSZYSTKO.
Yeah,jade autem XD
Tak wgl to będe starała się w każdej wolnej chwili chociażby w wordzie. (#ostryzakręt) Więc wieżcie,mam jednak troche tego czasu wolnego, więc postaram się pisać dużo, dla obu blogów.A i nie będe pisać nawet w wordzie,gdy jestem na wakacjach/dłuższym wyjeździe,bo mi czasu szkoda hihi.
TO TERAZ KONTAKT ZE MNĄ:
MSP: kagodex , wercia4569
E-MAIL: moj.przyjaciel.Rubik@gmail.com
BLOG: ka.va msp - kavamsp.blogspot.com - komenty. Przeczytam wszystkie,także zapraszam do komentowania moich postów tutaj.
 I jeszcze focia kagodex :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz