Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 21 listopada 2016

Tiaa włamy wszędzie...

Cześć i Czołem

Tu Klara.
Nie pisałam, bo z moim rozkładem tygodnia da sie pisać tylko w weekendy. No, a piszę dzisiaj gdyż, ponieważ znów jestem chora. pierdolone antybiotyki . Dobra lecim z postem, bo wstęp wziął i się przedłużył.
Więc jak widać po tytule piszę o włamach, a tych ostatnio dużo widziałam. Serio nie ogarniam czy to fejki czy nie, ale i tak zaczynam się bać o moje konto. No w sumie kto by się nie bał o konto z prawie 24lvl. Mam tu screeny osób, które miały włam ( to nie żadna reklama użytkowników):



Tu akurat nwm o co chodziło.
odrazu mówię że to była dziewczyna
Tutaj osoba się powtarza

Jeszcze mam  mały wywiad z takim Szymonem, ale zgubiłam screena z jego profilem (?).


No tak to wygląda. Mam jeszcze screena mojej kol, z którą kiedyś pisałam ale kontakt się skończył.
Niedawno znalazłam jej profil a tam:

I się zastanawiam czy to prawda.

A, a jeszcze ostatnio zgłosiłam jakiegoś zboka i napisał do mnie moderator ♥ Nieważne, że wszystkim piszą xd

A tu prof moda :)

Dobra kończę. Sorka za błędy bo mnie głowa napierdziela  xd
Enjoy
Klara xoxo
PS dodawać mnie na musical.ly: klaramilczarkiewicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz