Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 18 listopada 2016

GIVE THANKS



Hejka wam z tej strony Maja ^^
Dzisiaj przychodzę do was z nowym konkursem, myślę że wam się spodoba ;)

Okładka:




Ciuchy:









Ciuchy mi się bardzo podobają :)
Ogólnie to ten konkurs bardzo kojarzy mi się z świętem dziękczynienia, który jest w Ameryce. Ale wracając do ciuchów, są świetne :)))) 10/10

Looks

Look #1:
*VIP*




Uwielbiam ten strój jak i kolor, sukienka bardzo kojarzy mi się z taką ciepłą jesienią (z takim świętem dziękczynienia) Uwielbiam również te buty <3 (buty są dla vip, więc niestety look będzie podpisywany *dla vip* ze względu na buty) na włosy szału jakiegoś nie ma ale są oki. Co do barw jest to taki jak jasny pomarańczowy, do tego jest biały top. Buty są w tym samym kolorze, natomiast włosy są koloru blond.





Look #2
*VIP*





Ten look bardzo kojarzy mi się ze świętami (może dlatego że jest w kolorach ciemnej czerwieni - a to bardzo kolor kojarzący się ze świętami haha) Jak wyżej wspominałam dodatkowo są dodane te buty. Zamiast sukienki teraz postawiłam na crop top i spódniczkę (uważam, że to idealnie ze sobą pasuje). Do tego są falowane włosy w kolorze ciemnego blondu. Dominują tutaj kolory takie jak czerwony, biały.




Look #3
*VIP*





U W I E L B I A M!
Jest to jeden z moich ulubieńców, uwielbiam ten look! 
Ten sweterek bardzo kojarzy mi się z świętami (mimo, że nie ma aż tak czerwonych barw, to strasznie kojarzy mi się ten krój i wzorki). Do tego jest krótka biała spódniczka i jak wyżej te same buty. Włosy falowane w kolorze takim bordowym(?) (nie mam pojęcia jak nazwać ten kolor). Dominują tutaj kolory jak: ciemny róż i biały.




Look #4
*VIP*





Ten look mi się praktycznie z niczym nie kojarzy. 
Mamy tutaj mój ukochany elegancki crop top *-* stanik jest w kolorze ciemnego niebieskiego, a koronka (czy jakkolwiek mam to kurwa nazwać) jest w kolorze czarnym, sukienka czarna w fioletowe punkciki i pasek (nie wiem czy widzicie te kropeczki na tej spódniczce, przyjrzyjcie się dobrze XD) do tego są buty (moje ukochane oczywiście) w kolorze fioletowym i czarnym - połączenie idealne. Do tego włosy koloru pudrowego różu. Dominują tutaj kolory: ciemny niebieski, czarny, fioletowy.






Look #5:




Uwielbiam też ten look!
Bardzo kojarzy mi się również ze zimą i z świętami <33
Uwielbiam tą tunikę, która również jest robiona na wzory świąteczne ♥ kocham też te buciki <:
I oczywiście są też falowane włosy koloru ciemnego blondu. Dominują tutaj kolory róż/beż (idk) 
*Nie mam niestety kosza, zapomniałam screen zrobić*

Animacje;



Z Animacji jestem bardzo zadowolona ;))
Moim zdaniem wszystkie są wspaniałe ♥ Ogólnie teraz mi się przypomniała ta animacja z tańczącym kurczakiem ona też mogłaby być w tych animkach AHAHAH XDD 10/10




Animacja tygodnia;



Nazwa; Pumpkin Carving
SC; 75O
Diaxy; nie
VIP; tak
Kategoria; Zabawa & czad
Opis; Nasza MS z dyni robi kurczaka XD




Nazwa; Turkey Chase
SC: nie
Diaxy: 3
VIP: nie
Kategoria: Zabawa & czad
Opis: Nasza MS goni kurczaka, który prawdopodobnie uciekł ze stołu XDXD



Nazwa: Hands in Pockets
Sc: 375
Diaxy: nie
VIP: nie
Kategoria: Pozy
Opis: Nasza MS ma ręce wsadzone w kieszenie(?)

Tak wiem dużo dzisiaj animacji tygodnia, no ale tak wyszło ;v

Rzeczy:



Z rzeczy jestem mega zadowolona
Podoba mi się bardzo ten kurczak za 1 diax i ten indyk na dole aa ^^ Nie no wszystko jest supi *-* 10/10

Tła:




Jak widzicie MSP dodało dwa tła!
Bardzo mi się podobają, ale mogli sobie darować to ustrojenie sali (czy cokolwiek to jest) dla VIP. Dałabym 9/10 ale wyjątek, bo konkurs mi się podoba. 10/10 z małym minusem.

CAŁOŚĆ 40/40 (z małym minusem) 

Wiecie teraz na co czas??? Niusy ze świata MSP 8)))
----------------------------------------------------------------------------------------------------

MSP informuje nas o tym, że można w aplikacji już tworzyć swoje filmy!




Dobra to by było na tyle,
Post ten pisałam długo, skończyłabym go szybciej ale szukałam z bff pomadek z lovely XDDD
Więc ten no XDDD

Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz