Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 21 września 2015

BĄDŹ JAK GWIAZDA #5 Ariana Grande!



Hej.
Dzisiaj przychodzę dla was z nowym i dłuższym postem, myślę że was to cieszy :)
A przechodząc do tematu, dzisiaj nowy post o BĄDŹ JAK GWIAZDA! :)
Ta przed chwilą sprawdzałam swoje oceny w dzienniku elektronicznym XD
Dobra dobra do tematu...
Dzisiejszy post będzie poświęcony o Arianie, poprzedni też był ale jakże z nowego konkursu zauważyłam podobne ciuchy do Ari to pomyślałam " Ciuchy Ariany z teledysku, biorę to!"

Wybrałam to zdjęcie:
























Look wyszedł tak:






















Wydaje mi się, że look dobrze zrobiłam ♥ Jest bardzo bardzo śliczny <3 bardzo mi się podoba, STRASZNIE!
Ten komplet mam również na mojej liście życzeń ;) więc jeśli jest ktoś chętny to zapraszam <3 :) A i dziękuję jednej osobie która kupiła mi kocie kreski z listy za 1000 sc, jesteś mega kochana <3333
W skład kompletu wchodzi:





































Look nie drogi tak mi się wydaje, ale nie jest vip i to jest plusem, że każdy kto nie ma vipa mógłby zakupić ten wspaniały look.

Twarz.

Wybrałam to zdjęcie:


















Twarz wyszła tak:




















Ym, Ygh... Szczerze mówiąc nie wiedziałam co zrobić z ustami, jaka pomadka itp. Wahałam się nad dodaniem szminki w moim kolorze (co mam) a tą, jakoś doskonale mi to nie wyszło. Szukałam wszędzie tych samych ust co ma Ari nawet przez ten powód spóźniłam się na zajęcia plastyczne. Ale myślę, że jest w miarę ok.

Dzięki za przeczytanie tego bardzo długiego posta, ale jakoś dałam sobie radę, klawiatura cały czas mi się plącze w ręce, popełniam przez to bardzo dużo błędów teraz.
A i pamiętajcie za tydzień jest DZIEŃ UNIKATÓW!!! I pamiętajcie też o jednym, że w ten czwartek (czyli w dzień uni 24.09.15 r.) kupuję vipa! Z gazetki na tydzień, będziecie mogli zapraszać. Pewnie ja i Nat będziemy wystrojone w unikaty XD
Dobra teraz na dole macie głosowanie, a ja się z wami żegnam. Cześć <3






<div id="sonda251432"><a href="http://art-madam.pl">prezenty</a></div><script type="text/javascript" src="http://sonda.hanzo.pl/sonda.js,251432,lbNB,9qbk"></script>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz