Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 7 grudnia 2015

BĄDŹ JAK GWIAZDA #6 - Chanel #3



Hej :)
tu Maja, tak wróciłam już z mojej przerwy trochę odpoczęłam ale dość mało xD
Ale już powracam XD tak na marginesie dziękuję Natalii (jak to czytasz) o napisanie za mnie posta, jesteś mega dziękuję :** <3
Ogółem u mnie w szkole niedługo wystawiają oceny (boję się, że z geografii będę zagrożona D; mama mnie zajebie). Ale do rzeczy postanowiłam wam napisać post o bądź jak gwiazda :D
Dzisiejszą naszą gwiazdą będzie Chanel #3 z Scream Queens.

Ciuchy:
Wybrałam to zdjęcie:






















Look wyszedł tak:






















Wątpię że jakoś idealnie to wyszło...
Coś tam jest podobnego, podkolanówek nie mam, ponieważ nie potrafiłam znaleźć na msp ;/
Ale wyszło jakoś tak.
Cena Kompletu:






































Makijaż:
Wybrałam to zdjęcie:


















Look wyszedł tak:







































Wydaje mi się, że znowu coś zmaściłam eh ;_;
Według mnie skóra jest za ciemna (albo mam jakieś widzi misie o.o) Nie dałam rady poszukać tego samego nosa. Ale to wy zdecydujcie co sądzicie! :p
Ja się z wami żegnam a na końcu jak zawsze zawita ankieta!
Pa :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz