Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 22 sierpnia 2015

BĄDŹ JAK GWIAZDA! #4 - Ariana Grande!



Cześć Wam! Tu Maja aka Luke dzisiaj po długiej dwu tygodniowej przerwie przychodzę dla was z postem bądź jak gwiazda dzisiaj mowa o Arianie Grande :) A i p.s ten look już mam zakupiony więc look musiałam zrobić na koncie Natalii.

Wybrałam to zdjęcie:






















Look wyszedł tak:





















Jak już wspominałam u góry robiłam go na koncie Natalii ponieważ już go mam.
Uważam że look w miarę mi wyszedł. Robiłam go gdzieś końcem lipca chciałam wam ten post już dawno napisać ale jakoś nie miałam czasu...

Komplet:




















Do tego również są dołożone "kocie kreski" więc look wynosi 3375 :) (przepraszam że kreski nie wskoczyły do koszyka).

Twarz:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:

















Wyszło tak:



















Em no co tu powiedzieć... Myślałam że twarz wyjdzie o wiele lepiej no ale myliłam się coś popsułam :c Wydaje mi się że usta powinny mieć inny kształt i kolor ale cóż ;_;

Okay ja się z wami żegnam do następnego posta :) Cześć ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz