Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 25 października 2016

20 Faktów o mnie xd

Cześć i czołem!

Dzisiaj tak nie na temat MSP, ale myślę ,że również ciekawy. Majka podsuneła mi pomysł więc jestem!!

1. Mam na imię Klara
2. Mam 13 lat xd
3. Jestem zrypanym dzieckiem xd
4. Mieszkam w bloku
5. Mam 155 cm wzrostu xd
6. Mój rozmiar buta to 36-7
5. Interesuję się "nudnymi" rzeczami
6. Lubię muzykę klasyczną
7. Tańczę balet
8. Gram w golfa xd
9. Mam psa, Bezę, rasy bolończyk
10. Mam też kota śmietnikowca czasem nazywa się Ruduś czasem Domestos xd
11. Kiedyś zamówiłam calzone z pizzerii i dostałam jednego dużego calzona a nie kilka xd
12. Ogólnie lubię wszystkie rodzaje muzyki
13. Mam brata, który jest o 18 lat starszy xd
14. Jak zakładałam konto na msp to miałam się nazywać karolina568, ale kłóciłam się z koleżanką o klawiaturę i wyszło karolinz xd
15. Mam proste, blond włosy do ramion
16. Mam szaroniebieskie oczy
17. Uczę się angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, rosyjskiego i migowego no i polskiego xd
18. Stawiam duży nacisk na akcenty  w  j. polskim
19. Lubię lamy xd
20. Uwiellllbiam pizze i żelki.


To cheba tyle xd. 



A tak nie do tematu WTF?!
CO TO KURWA JEST???!!!
zostawiam was  z tym dylematem xd
Enjoy
Klara xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz