Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 20 listopada 2016

HACKERZY #3 GRIM REAPER



Eluww z tej strony Natalia.
Dzisiaj przychodzę do was z postem odnośnie hackerów (kurwa mać moje paznokcie wchodzą mi po za klawisze kompa jasna kurwa cholera ;---;)
Wiem, że dawno tych postów z tej serii nie było, ale powracam! Nabrałam siły, więc ten no zapraszam do czytania tego jebanego posta wraz wchodzącymi moimi paznokciami  pod klawisze kurwa 

GRIM REAPER - (tłumacząc na polski: ponury żniwiarz) zhakował dużą liczbę osób, nie wiadomo jakiej jest płci. Ta osoba będzie u mnie odmieniana w rodzaju żeńskim, ponieważ ma stworzoną postać dziewczyny. Tak jak anonka, Grim rozpoczęła swoją sławę przez napisanie na forum 'A little test" (na koncie viviah) Temat ten wzbudził wiele kontrowersji. Konto Grim Reaper zostało usunięte, więc użytkowniczka powróciła z nowym kontem o nazwie "viviah". (Możecie ją wyszukać na angielskim msp, ale to później).




LITTLE TEST UTWORZONY PRZEZ VIVIAH:




Tak ten test był utworzony na koncie viviah. Użytkowniczka nie ma nicku, ponieważ nazwa została napisana inną czcionką. (Kiedyś to było możliwe, teraz już nie).
Jak widzicie, pierwszą użytkowniczką, która skomentowała ten post jest TAWNA (prawdopodobnie jej pierwsza ofiara).
A i podobno gdy coś tam się napisze (w tym poście viviah) twoje konto zostaje zhackowane, wywala cię na stronie logowania i pokazuje ci się moviestar (twoja bądź i nie) z unikatową animacją "Blood on the floor".





Każdy kto zostanie zhackowany ma w statusie wpis: "HAUNTED BY PAST, HAUNTED BY FUTURE... HACKED BY GRIM REAPER" 
Tłumacząc: "NAWIEDZONY PRZEZ PRZESZŁOŚĆ, NAWIEDZONY PRZEZ PRZYSZŁOŚĆ... ZHACKOWANY PRZEZ PONUREGO ŻNIWIARZA".

Grim Reaper odeszła, postanowiła powrócić 4 listopada 2012 roku (4 lata boże jak kurwa) wróciła pod nazwą ' Black Girl GR"

Dobra co do Grim i całej teorii to wszystko, teraz macie pytanie, Natalia ale jak ją wyszukać??
Szczerze dowiedziałam się o tym niedawno, z różnych blogów, więc również postanowiłam wam to napisać.

A WIĘC:
1. Wchodzimy na stronę www.moviestarplanet.co.uk
2. Następnie zakładamy konto, bądź się logujemy jak mamy już założone na tym serwerze.
3. Po założeniu konta wchodzimy w Movie Town ---> Clubs, i wpisujemy w wyszukiwarce klubów; Tawna
4. Następnie klikamy na ostatni club pod nazwą "Tawna Fan Club"



5. Wchodzimy w Memers,
I założycielką klubu tak naprawdę jest sama VIVIAH!




Klikacie w jej profil i proszę bardzo Viviah we własnej osobie.




Tak to jest ta czcionka o którą mi chodziło :')))
Jak widzicie nie możemy wejść do profilu viviah i napisać jej w k.g, ponieważ została zablokowana. W naj ma bodajże zwykłą użytkowniczkę.

Również możemy wyszukać ofiarę Grim Reaper, znajduje się ona na miniaturce klubu, jak i jest po środku, uwaga obok VIVIAH !




Możecie również kliknąć w profil Tawny.



Jak widzicie użytkowniczka ma 22 lvl
Czytałam, że podobno pierw zablokowali Tawnę, a później ją na parę miesięcy odblokowali. *Tawna przed zhakowaniem miała 16 lvl, po paru miesiącach ma 22 lvl, no bo kurwa gdyby była zablokowana to by nie mogła wbić lvl'a*.

Co do całego klubu, widzicie tą okładkę?
Podobno to są zhakowane osoby przez Grim/Viviah (w końcu to są te same osoby) jak wchodziłam na profil niektórych osób, kont nie mają zablokowanych - niektórzy jeszcze grają. Tylko viviah i Tawna zostały zablokowane.

Odnosząc się jeszcze do klubu, zauważyliście że do klubu dołączyli również Polacy?
Weszli pewnie przetestować XDD No nie oszukujmy się Polacy Cebulacy są wszędzie:





Co do tych pozostałych 3 osób, nie jestem pewna, ale tak mi się wydaje że to będzie Polska.

Wiem, że pewnie wam się nie chciało czytać tego posta lub nawet go nie przeczytaliście ale co tam
Moje paznokcie dalej wchodzą pod klawisze, i zaraz mi się lakier może starć kurwa
Jeżeli mi przyjdzie jakiś hacker do głowy bądź pomysł na jakiegoś posta, to wam napiszę.
Tym postem daje również oznakę, że żyję :')))

O kurwa mać czułam się mądra pisząc tego posta, kurwa jak???????
Oky 
Jolo pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz