Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 14 lipca 2015

BĄDŹ JAK GWIAZDA! #2 - Nicki Minaj



Hejo tutaj Maja ;D
dzisiaj przychodzę do was z bądź jak gwiazda. Dzisiaj będzie to Nicki Minaj. W poprzednim poście była to Rihanna. Ok zaczynamy :)

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:



















Look wyszedł tak:





















Wiem wiem, look znów mi nie wyszedł (tak mi się wydaje) bluzki bardzo długo szukałam, sukienki i butów też. Nad włosami się rozmyślałam jakie wybrać, nad biżuterią poszło gładko ;D
Skład wchodzących ciuchów w komplet Nicki:




















Twarz:

Wybrałam to zdjęcie:













Wyszło tak:



















Twarz nie jest realistyczna ;c myślałam że lepiej to będzie wyglądać a jak widać pogorszyłam... Już trudno :c

Całość:



















hahah płaczę to co stworzyłam XDDDDD
hipnotajzing 8)
Więc już widzicie całość xd

Okej to ja się już z wami żegnam, na dole będzie głosowanie. Pa c:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz