Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 17 kwietnia 2016

NOWA HACKERKA NA MSP!




Cześć, tu Natalia.
,,,****Notka dzisiaj może być dłuższa, dlatego piszę takimi drobnymi literkami. Od razu mówię, że dzisiaj nie będzie takiej mega wkurwiająco wesoło Natalii. Myślę, że niektórych osób to zaciekawi w sensie chodzi o te, które po prostu mnie hejtują za nic czy coś. Więc akurat dzisiaj możecie mnie zobaczyć z tej drugiej strony mądrzejszej osoby, mimo że taka wcale nie jestem... Jeżeli już macie zamiar mnie hejtować czy coś pod postem, na msp, asku to darujcie to sobie, błagam :)****
postanowiłam napisać wam tego posta, ponieważ zauważyłam, że na naszej grze panuje hackerka. Nie mam pojęcia czy to jest jakiś fejk. Ostatnio shakowano jakąś loszkę z moich znajomych, nick hackerki był wpisany w statusie, więc postanowiłam wejść. Parę osób miało ją w naj, i również na statusie ten sam nick!
Nie wiem czego się obawiać...
w statusie nasza koleżanka ma, że dzisiaj noc hackerów, lecz jak moderatorzy to ujmują że takie coś "nie istnieje, i że nasza gra jest bezpieczna" w 50 % mogę się z nimi zgodzić, ale drugie 50 % to mogą być zazwyczaj jakieś programy hackerskie, które nie zostały zabezpieczone przez moderatorów czy coś.
Co do hackerki, dziewczyna ma 5 lvl, na miniaturce nie wygląda groźnie. Macie tutaj screen:






W swoich najlepszych przyjaciołach ma:
- The Mummy Hackerr
- The AnnaAnna
A w serduszku swoją ofiarę.
Moim zdaniem The Mummy Hackerr i The AnnaAnna to nie są jakieś wielkie hackerki jak np. Anonymouse czy The Dolly, wydaje mi się że cała trójka to po prostu fejki. (tak na 80 % się mogę zgodzić). Z drugiej strony patrząc na te shakowane konta innych użytkowników, wydaje mi się że albo to są prawdziwi hackerzy ( 2 % mogłabym się zgodzić) a te całe 28 % to po prostu jakieś programy hackerskie utworzone przez tych innych np. Cherry Loves You. Kiedyś od niej filmik oglądałam więc tutaj gdzieś macie link Cherry
A co odnośnie postów o hackerów tak niedługo napiszę, ponieważ mam 3 dni wolne, bo 3 gimnazjum pisze testy :)
A teraz co do ludzi macie screeny:







Jak widzicie, hacked by Isa/q
jak już mówiłam ok 28 % to po prostu program hackerski, ponieważ jak już mówiłam msp napisało że hackerzy nie istnieją. Więc to tylko zwykłe osoby bawiące się kontem i programem hackerskim. Jak pisałam 2 % to prawdziwe hackerki, ale mało co w to wątpie.
Nie wiem o czym mam się rozgadywać.
Pani The Mummy Hackerr w swoich najlepszych znajomych ma jeszcze większą ilość hackerów co wątpie, że to są prawdziwi... Dla osób które wierzą, że hackerzy naprawdę istanieją mam do was jedno małe wyjaśnienie:
Hackerzy tak naprawdę nie istnieją i nigdy nie będą istnieć. Jedynie co to tylko program hackerski, przez który osoby zakładają nowe konta by się zemścić.

Ale teraz pytanie, to dlaczego Natalia piszę o tym serie?
A więc tak, jak pisałam o The Dolly, była zwykłą nastolatką grającą w tą grę, zdarzyła się taka sytuacja, że ktoś ją shakował. I dlatego ona się teraz za to mści, że ją zhackowano, ponieważ ona nauczyła się to robić, dlatego ją nazwano jakąś "HACKERKĄ", ale normalnie to po prostu zwyczajna osoba. 
Jeszcze do The Dolly, niektóre osoby z nazwą The Dolly! lub The Dolly (d) czy The Dolly Is Back! itp. do was piszą. Uwierzcie mi, że to są bezmózgie osoby, które tak naprawdę nie mają co robić ze swoim życiem i zakładają konta, pobierają programy hackerskie, kupują ubrania na tzw " The Dolly" żeby po prostu porobić z was bekę. To są FEJKI.
Tak, fejki. Jeżeli napiszę do was taka osoba, to wiedz, że to jest podróbka i że chce się pośmiać z ciebie.
A co do programów hackerskich.
Dużo o tym kiedyś czytałam, ponieważ takie tematy mnie bardzo interesują. A więc do rzeczy.
Jeżeli już myślałeś żeby zainstalować sobie taki programik i pohakować parę osób, to proszę zastanów się czy aby warto? Czy aby warto pobierać taki program i mieć później trojana? (to taki wirus, przez który niszczy się komputer kradnie to również wasze zapisane hasła z przeglądarek również ma dostęp do WSZYSTKICH twoich plików) Moim zdaniem to jest chore i mega pojebane. Ludzie czy wy chcecie sobie zainfekować komputer takimi gównami? Takimi śmieciami i później nie uratować swojego komputera? No proszę was, zastanówcie się chociaż czy warto.

Znając życie teraz każdy się poplątał ja również ale do rzeczy:
A co z hackerami Anonymouse, Pigeon, Cherry Loves You itp?
Tak, w 100 % wierzę, że to są prawdziwi hackerzy, tylko że mi chodziło o ich podróbki jak Anonymouse back czy coś w tym typie to w takie coś już mało co wierzę. (Myślę że mnie zrozumieliście xd)
A mowa o tej hackerce to to jest moim zdaniem zwykła osoba używająca programów hackerskich i tyle.
Myślę, że zrozumieliście ten post i wytrwaliście do końca. Bo ja siebie nie do końca zrozumiałam ale oki XD JAK DOTARŁEŚ DO KOŃCA TO JESTEŚ KOKSU SERIO
Tyle
Pa


1 komentarz: