Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 2 października 2016

BĄDŹ JAK GWIAZDA #14 RIHANNA



Hejka tu Maja
Ogólnie miałam pisać ten post jakieś pół godziny temu, ale oglądałam kabaret na 2 ;D
Ale do rzeczy, przychodzę dzisiaj do was z nowym postem z serii "Bądź jak Gwiazda" :)))
Myślę, że wam się spodoba ^^

Ogólnie to wybrałam dzisiaj Rih (mam jakąś fazę na nią od tygodnia o.o, nawet nie)
W pierwszym poście z tej serii pisałam również o niej. Dzisiaj do teledysku S&M, który jest moim fav, mimo, że ma blokadę na wiek, i mogą go oglądać osoby od 18 ale szczerze to chuj z tym powiedzmy, że od 15 już można :D
Więc jeśli masz 15 to śmiało możesz oglądać (tak są tam BARDZO kontrowersyjne rzeczy XD)
Dobra nie chcę przedłużać po prostu was ZAPRASZAM.

Ciuchy:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:



















Look wyszedł tak:





















Ogólnie to co całego stroju, średnio co podobne.
Ta maska jest trochę taka dziwaczna i powinna być większa, ale ok
co do stanika, to PRÓBOWAŁAM szukać jakiegoś takiego, ale niestety nie znalazłam...
Również dodane do stroju są girdles'y, których aktualnie nie ma na msp, byli w tegorocznym tygodniu uni (niestety one są teraz jakieś rakowe i nie ma tych pasków ;_;) no i oczywiście wysokie kozaczki. :)

Cena:




















Twarz:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:












Twarz wyszła tak:



















Wydaje mi się, że jest w miarę dobrze
I jakoś twarz chociaż w 50-60% jest podobna ^^
Trochę żałuję, że w klinice piękna nie da się zmienić koloru rzęs, jakie Rih ma w teledysku
Ale możemy kupić "sztuczne" w kolorze ^^ I również wydaje mi się, że wybrałam dobrze kolor ust, cienie, a brwi mogą być




Tak wiem zajebista jakość [*]
Ale tak się prezentują. Tak to są te z konkursu "dress up" o ile się nie mylę :))

Ogólnie tak trochę cri, bo chcę dodać ankietę, a wyświetla się link do jakiś kozaków kurwa ;_;
Ale może teraz mi się uda D;

Okej to Pa x
Na dole będzie sonda, więc głosujcie ;) * tak w końcu zrobiłam te logo*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz