Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 9 lipca 2015

BĄDŹ JAK GWIAZDA! #1 - Rihanna



Cześć!
Dzisiaj jak obiecałam będzie post o bądź jak gwiazda! Jeśli nie wiesz o co chodzi zapraszam > TU <
Postanowiłam że pierwsza będzie Rihanna :) długo szukałam ciuchów ale w końcu udało mi się ;) tak wiem post dość późno... Ogółem look nie jest rzeczywisty jak sobie to wyobrażałam no może make-up mi się nie udał :c ale już trudno starałam się :))
Zaczynamy!

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





Look wyszedł tak:





















Szału jakiegoś nie ma. Bardzo długo poszukiwałam tej bluzki :c spodenki znalazłam w mig, buty też ich szukałam ale znalazłam, włosy wybrałam pierwsze lepsze ;)
Jak widać komplet jest w cenie 2400 sc. Strój ogółem nie jest dla vipów jest także dla zwykłych użytkowników tej gry.
Skład rzeczy wchodzących w komplet Rihanny:





















Twarz:




















Starałam się jak mogłam ale wydaje mi się że trochę nie jest podobna... Twarz nie jest dla wszystkich tylko dla tych co posiadają vipa. Niestety ;c 
Ale cóż twarz i tak mi raczej nie wyszła.

Całość:





















Patrzcie jaki mistrz painta :D
haha normalnie leże xdd ta łeb taka krzywa ale już cichuśko xd
Teraz głosowanie XDDD

Okej ja się już z wami żegnam ankieta jest na samym końcu :) * A to te nowe logo *





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz