Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 29 czerwca 2016

BĄDŹ JAK GWIAZDA #13 RENA LOVELIS



Hej wam tu Maja :)
Dzisiaj przychodzę do was z postem o bjg, look robiłam teraz tylko dlatego, żeby coś napisać wam na bloga, a i tak bym nie miała teraz co robić :) Myślę, że look was zaciekawi a później postaram się jeszcze wam jakiś post napisać.

CIUCHY

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





















Look wyszedł tak:




















A więc tak...
Look nie należy może do "idealnych" ale innych ciuchów nie potrafiłam znaleźć, a to zdjęcie właśnie mi się spodobało :/
Okej na zdjęciu Rena ma spięte włosy w dwa koki i ma rozpuszczone na moim looku ma tylko jeden i rozpuszczone, ponieważ (wydaje mi się) na naszej grze nie ma krótkich włosów z dwoma kokami, pamiętam że są takie dwa ale dłuższa długość włosów. Sukienka jest w miarę ok, glany również :) Co do koloru włosów, myślę, że wybrałam odpowiedni.



















TWARZ

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





















Twarz wyszła tak:




















Jak już mówiłam look nie należy do idealnych...
Z twarzą może zbyt bardzo przesadziłam :/ ale nie miałam pomysłu na makijaż itp
Kolor oczu to może taki jakiś słaby jest no ale już trudno, brwi są brązowe, cienie zrobiłam jakieś szary z lekkim ciemnym szarym no i dałam jeszcze jakiś pod kolor twarzy, który chyba mi nie pyknął, usta to takie no yhm... mogą być <mimo gdyż wolałabym lepsze ale już nic na to nie poradzę> 

Okej to by było na tyle :)
Myślę, że post wam się podobał jak już mówiłam może napisze wam jeszcze później posta czy coś :)) Na dole zostawiam wam ankietę o oceny tego looku, a i jak coś nie działa z ankietą to piszcie w komentarzach żebym to poprawiła czy coś...
Pa x




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz