Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 28 lipca 2016

Urodziny Seleny Gomez!




Cześć kochani tu Maja :)
Wróciłam do was z masą postów, czyli to na co czekaliście najbardziej!
Dzisiaj około 3 w nocy wróciłam do domu z nad morza :) Jeszcze chciałam wam powiedzieć, że może się pojawić dzisiaj więcej postów, ponieważ u mnie w mieście pada a ja nigdzie nie będę wychodzić.

* TAK WIADOMO, ŻE SELENA MIAŁA URODZINY JUŻ TYDZIEŃ I JEDEN DZIEŃ URODZINY, ALE POSTANOWIŁAM, ŻE CHCE WAM NAPISAĆ TEGO POSTA, WIĘC ZAPRASZAM:)*


Selena Gomez - amerykańska piosenkarka i aktora, modelka (dla butów adidas pamiętam, że była). Urodziła się 22 lipca 1992 roku (aktualnie 24 lata) w Grand Prairie Teksas, Stany Zjednoczone. Selena ma dwie młodsze siostry. Sel najbardziej zasłynęła z serialu Wizards Of Warvely Place (<Czarodzieje z Warvely Place, jeden z moich ukubionych serialii ^^> Grającą tam Alex Russo. (Tak Selena jest jedną z moich celeb girl crush *.* i oczywiście jest moja idolką:) )



Parę zdjęć Seleny:






































































Zdjęcie z dzieciństwa:





















Ojeju *.* <3

Piosenka:



A więc to by było na tyle
Myślę, że post wam się spodobał, i zaraz lecę pisać wam drugi post o urodzinach gwiazd ^^
Ale pierw muszę zainstalować Vegasa, dokończyć wam teledysk i nagrać jeden popularny Challenge z MSP ^^
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz