Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 22 stycznia 2016

BĄDŹ JAK GWIAZDA #8 - Carly Rea Jepsen!



Hej ;))
dzisiaj chciałabym napisać wam post o bądź jak gwiazda. Wiem, nie było mnie trochę na blogu, ale to sprawka szkoły. :c W ferie będzie (postaram się) masa postów!
Przechodząc do posta, postanowiłam wybrać Carly (to ta od piosenki call me maybe)
Oki zaczynamy!

Ciuchy:

Postanowiłam wybrać do zdjęcie:






















Look wyszedł tak:






















Hmmm... Jest podobny, no może nie aż tak ale jest c:
może włosy źle dobrałam? Zły kolor? Look szukałam długo (no może nie aż tak hihi)

Koszt:





















Jest drogi :/ oraz dla vipa. 
Bardzo mi się podoba ten look. Chciałabym go zakupić, ale no ten bieda w kraju XD

Twarz:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:






















Look wyszedł tak:





















No może i podobna do Calr nie jest ale jest CUDOWNA! <3
Btw jak kupię vipa to zmieniam twarz XD w sensie nos i usta. Może wam dam screen jak będę pisać jakiś inny post.
Ale twarz jest po prostu idealna <3 Jezu zakochałam się w niej *.*
Jakieś małe podobieństwo jest, ale to właśnie TY możesz zagłosować czy moviestar jest podobna do Carly!

Okej to na tyle (możliwe że dodam wam screen tej twarzy ale nie wiem)
Ja zostawiam pod logiem ankietę a tak to się z wami  żegnam, Cześć!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz