Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 29 października 2016

FAKTY O MNIE :)


HALLO!

Z tej strony Lola, i przychodze do was z faktami o mnie :)

Ok to mozemy zaczynac ^^

1. A wiec mam na imie Lola :)

2. Mam obecnie 16 lat, jestem rocznik 2000

3. Jestem Niemka, ale mam korzenie Polskie poniewaz moi rodzice sa Polakami ;)

4. Jezeli dla was imie Lola jest dziwne, mowcie mi po prostu Ola :)))

5. Kocham seriale, i nie wyobrazam sobie zycia bez tego

6. Mam kota, wabi się Fresbürg od miasta Freiburg

7. Zazwyczaj slucham muzyki pop, ale czasami jest tez hip-hop (cos w stylu Drake, Future i The Weeknd)

8. Jestem Belieber, Directioner, Loves, RihannaNavy i Wolfpack Kingdom :3

9. Moja kuzynka jest Natalia, i to ona mnie zmusila, aby pisac na tym blogu

10. Mialam kiedys konto na msp wlasnie o tym samym nicku co mam teraz, ale zhackowano i usunieto mi konto, to bylo gdzies w marcu 2014? 

11. Teraz wiekszosc moze mnie znienawidzic ale mam styl Tumblr (moze nie jestem jakas niewiadomo jaka tumblr girl, ale lubie sie tak ubierac i fajny to jest styl)

12. Mam 3 pary superstarow :')))

13. I mam Iphona. Co do mojego telefonu to jest to Iphone 6s :))))))

14. Mieszkam w domku jednorodzinnym.

15. Kocham Teen Wolf *-*

16. Jade na koncert Justina do Polski^^

17. Rowniesz bede na dwoch koncertach Ariany (W Polsce i w Niemcach)

18. Nie zwracajcie uwagi na moja ortografie, ale mam prawo popelniac bledy poniewaz nie jestem polka :')

19. Moje msp to MistakeQueen      mozecie dodawac *-*

20. Aktualnie mam siwe ombre na wlosach (:

21. Lubie chodzic do Starbucksa

22. Nienawidze jedzenia z MCdonalda, wole bardziej Subway lub KFC :-)

23. Jestem podobna do Charli XCX i Zendai (taki mix)

24. Moim mezem jest Cameron Dallas <3 (pasujemy do siebie idealnie)

25. Moim ulubionym kolorem jest czarny

Wiecej nie potrafie wymyslec wiec to chyba tyle,

Bede musiala isc sie poznac z reszta zalogi ale nie wiem :/

 jak narazie jestem pod opieka Natalii ;d



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz