Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 6 lipca 2015

Unikatowe animacje



Hey tu Maja ;d 
Dzisiaj przychodzę do was z postem o unikatach msp. Postaram się żeby post był zrozumiały XDD
Ok.
Unikatowe animki - Są to animacje zazwyczaj "krwawe" i niedozwolone na msp, w 2013 roku znikło pare innych animacji jak blow kiss itp... Lecz znów powróciły ( nie chodzi mi o krwawe)
Znikła także animacja "Crawl" czyli chodzenie na czworaka :D wcale nie była niebezpieczna -,- chyba usuneli ją przez ten teledysk:

XD
Przejdźmy do krwawych animek. Animacje znajdowały się właściwie w tym konkursie:


Jak widać krew, zastrzyki, wyciągnięte serce. Modzi pewnie usuneli konkurs ze względu na małolaty grające w tą grę... ;( Macie animacje:



Jprdl animacje takie zarąbiste <33 :c musieli je usunąć -,-
Ostatnio właściwie 3-4 mies temu szukałam takiej animacji:


W luja mi się podoba i co kuwa usuneli wtf ;__________;'
Również ta animacja jest supi 8)



Może teraz do usuniętych animacji w 2013 r. które zostały powrócone?











Nazwy animacji:
1. APP GIFT RAIN
2. BLOW KISS
3. DELUXE MODEL POSE
4. FIREWORK FRENZY
5. MODEL POSE 2
6. MODEL POSE 1
7. RUDOLF LUNDGREEN
8. YELL
9. MANGA LOVE
+ animacje których nie mam ale też zwrócone :3

10. SCARED!
11. CATWALK MODEL POSE
12. CASUAL STAND

Jest też wiele innych animacji które są unikatami :3 
Myślę że już wiecie jakie byli i nadal są animacje unikatowe ;*
A i dziękuję za tyle wyświetleń pod postem o ciuchach msp <3



Może dobijemy tyle wyświetleń co o ciuchach? :3
Oki to cześć ;*


7 komentarzy:

  1. Ogólnie ja szukałam bloga na temat tej animacji z chodzeniem na czworaka... Niestety chciałam jej szukać ale jak zobaczyłam to już mi się ode chciało A była taka super... *^* :<

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież te animacje są w sklepie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie jest animacja Yell bo nie mogę znaleść w sklepie...???

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szukam animacji gdzie postaci zwisa zielona slina

    OdpowiedzUsuń