Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 14 czerwca 2016

BĄDŹ JAK GWIAZDA #12 ZUZANNA KOŁODZIEJCZYK



Hejka tu Maja :D
pisze dzisiaj do was posta na spontanie (idk czemu)
Ale + że jeszcze się spieszę bo idę z moją kochaną Madzią do biedronki tak XD i mam 15 min na ogarnięcie siebie xd <post był pisany o 18.00 więc no XD>
Okej dzisiaj przychodzę do was z postem o bjg czyli to co kochacie :D
Dzisiaj postanowiłam przyjść do was z Zuzanną Kołodziejczyk (modelka, która wygrała top model).

CIUCHY:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:






















Look wyszedł tak:






















Hmm no... Starałam się i to bardzo myślę, że jakieś efekty są :D
Biała elegancka sukienka (która moim zdaniem jest prześliczna) buty tzw. kozaki(?) nie mam pojęcia jak to się nazywa... I falowane blond włosy C: Look moim zdaniem jest uroczy oraz śliczny ^^ Jak będzie mnie stać to oczywiście, że zakupię. :) p.s dla vipów XD




















TWARZ:

Postanowiłam wybrać to zdjęcie:





















Twarz wyszła tak:




















Wielkiego szału nie ma, ale moim zdaniem w grze ta twarz jest przepiękna *o*
Jeżeli ktoś w pewnym stopniu się zainspirował lookiem to śmiało kupujcie:) Dla mnie jest mega! A i oczywiście septum Zuzi to pierdolony goal *u*

Okej to by było na tyle ;) Myślę, że post wam się podobał :D
Jutro spróbuje wam coś napisać (o ile mi się uda bo muszę jutro się uczyć na fizykę bo 5 setnych brakuje mi do lepszej oceny ok) I też nie idę jutro do szkoły :') <i tak moja klasa jedzie do jakieś palmiarni so>
Okej to na tyle, Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz