Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 27 września 2015

Rare Week! - Tydzień unikatów!



Cześć wam tu Maja aka Luke.
Dzisiaj przychodzę dla was z oczekiwanym postem o nowym konkursie msp.
Konkurs to: 
                            RARE WEEK - Tydzień starych rzeczy (Tydzień Unikatów)
Wydaje mi się że już każdy o tym wie ale cóż post zawsze można napisać.
Zaczynajmy!

Ciuchy (dziewczyny):



















Moim zdaniem unikaty są bardzo śliczne, każdy ciuszek mi się podoba.
Jak widać moderatorzy się w tym roku (jak i w poprzednich latach) się postarali : )
Tylko szkoda, że nie ma serduszek na nogę, czy gwiazdek na rękę. I to jest jeden wielki minus.
9/10
Stworzyłam również komplety c:

Look 1.























Komplet strasznie mi się podoba! <3 Jest w nim wiele unikatów lecz żeby nie było nudno dodałam kocie uszka do kompletu. Myślę, że ogółem wam się podoba :)
Cena kompletu:






















Look 2.























Ten look również mi się podoba. Jak widać dominują kolorki jasnego różu, dodatkiem są piękne brązowe włosy. Look jest vip.
Jeśli wam ten look przypadł do gustu możecie go również zakupić. :)
Cena kompletu:






















Look 3.






















Ten look też jest przepiękny (sama go mam).
Jeśli look ci się spodobał to KUPUJ!
Komplet jest cały czarny z dodatkiem ciemnych blond włosów.
Cena kompletu:





















Look 4.






















Ten komplet też możecie śmiało zakupić, spokojnie nie zabije was za to :)
Nie chciało mi się szukać tych rzeczy a robiłam to w nocy o 01;00 ;/
Jeśli się podoba to kup! :)

Animacje:















Są bardzo bardzo bardzo śliczne! <3
Strasznie mi się podobają, pierwsza już jest zakupiona :) Zakupiłam już przed vipem : )
W tamtym roku animacje nie były zbyt ładne. 10/10

Animacja tygodnia:






















Przepiękna!! ♥
Bardzo mi się ta animacja spodobała! :) Mam zamiar sobie ją zakupić :)
Jest to jak widać animacja ze przytulaniem ^.^ Jest naprawdę bardzo cudowna ♥

Rzeczy:
















Są bardzo ładne.
Nie pamiętam dokładnie jakie byli rok temu ale jednym słowem mówiąc są ładne.
Pamiętam, że rok temu była ta świnka XD 10/10

Tła:














Tła są mega! *.*
Najfajniejsze tło moim zdaniem jest to drugie. Dlaczego?
Jest to kawałek tła starego msp, tak wyglądało kiedyś :)
Bardzo fajnie, że moderatorzy trochę pomyśleli i dodali tło chociaż jego kawałek starego msp (2012) 10/10
Kiedyś wam napiszę post o starym msp, ale praktycznie dużo to nic nie wiem :/ Jestem dopiero od 2013 XD ale co tam napiszę wam kiedyś. XD

Całość: 39/40 Ups jednego punktu brakuje, ale co tam. UNIKATY I TAK SĄ PRZECUDOWNE <333

A więc to by było już na tyle.
Myślę, że post o uni wam się spodobał!
I byłabym bardzo wdzięczna gdybyście dali mi chociaż grafa! Chciałabym wbić ten 21 lvl :)
Proszę! Graf nic nie kosztuje! Będzie mi naprawdę miło :*
Cześć, miłej niedzieli życzę! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz