Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 29 października 2016

WYSŁAŁAM KOMUŚ ANIMACJĘ? O.O



Hejka tu Maja
Ogólnie właśnie od Izy (wchodząc na jej profil) dowiedziałam się, że można wysyłać animki :'O
Nie mam naprawdę bladego pojęcia co tu się na tej grze aktualnie odjebało :oo
Ale oki XD
Można zawsze wysyłać rzeczy i ubrania, ale teraz msp dodało wysyłanie animek i teł, kurwa może jeszcze makijażu naszej MS o.o

Macie screeny:





Dla niewiedzących:
Wchodzimy w profil MS -> Prezenty -> i wybieramy co nam się podoba

Teraz już nie będzie "Daj jakiś ciuch/ubranie/rzeczy" 
Teraz wejdzie era "Daj animacje"

I chcę również dodać, że ja NIKOMU NIE DAJĘ ANIMACJI!!!!!!

Okej to by było na tyle, taki króciutki post dzisiaj :)
Ja teraz prawdopodobnie pójdę oglądać South Park albo YT albo pójdę grać w simsy ;)

Do następnego,
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz