Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 25 kwietnia 2015

Jak zrobić dobry film na MovieStarPlanet?



Hejoos *-* tu Maja ;P
 Dzisiaj napiszę Wam pościka jak zrobić dobry film na msp ;o;
Okey zaczynajmy c;

Najlepiej na początku wyłączyć czat przy robieniu filmu. (;

DIS IS DAT XDDDD







Okee wchodzimy w Miasto filmów i filmy (to oczywiste) ;_;
I teraz pytanie "Jak zrobić ten dobry film?"

1. Musimy mieć jakiś bardzo bardzo dobry tytuł :3 musi być ciekawy, a nie nudny jak: Poszłam do sklepu i spotkałam tam Justina Biebera np. XD
Ten tytuł musi być jakiś konkretny np. " Moja babcia to nindża" XDDD Tak z buta wjechałam z tym tekstem xDDD
2. Jak mamy już dobry tytuł to teraz czas by zabrać się do pracy. ;3 radzę Wam przemyśleć co aktorzy w filmie będą mówić, najlepiej jeden dzień przed przespać i przemyśleć jak to będzie wyglądać.
3. Gdy mamy już ten dobry tytuł i wiemy co i jak będzie wyglądać zaczynamy od wybrania aktorów :3 najlepiej żeby każdy aktor, który wybierzemy miał dużo animek oraz ekskluzywne ciuchy xDD (no musi być duży wybór). Najlepiej rozpisać na kartce kto jaką będzie grać rolę.
4. Najlepiej żeby byli naprawdę dłuuuugie zdania osób wypowiadających się w filmie. Nie może to wyglądać jakoś tak:
- Hejka kochanie!
- Cześć skarbie! :*
-Wiesz co? mam nowy pokój idziesz zobaczyć?
-Ok.
NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE! Tak nie może wyglądać taki dialog. Dialog powinien wyglądać np tak:
-Hejka kochanie!
-Cześć skarbie! :*
- Co tam słychać? Wybierzemy się dzisiaj na lody? :)
- U mnie spoko. Jasne kotku ;*
- To super! Chodźmy zobaczyć mój nowy pokój, a później wybierzemy się na lody!
- Jasne spoko.
Mniej więcej powinno wyglądać to tak :3
5. Musisz i to koniecznie zmienić tła i muzykę! Okropnie się ogląda, jak jest muzyka hiphopowa i tło szkoła.;_;'
6. Postacie muszą wyglądać dobrze. W filmie horrorowym wiadomo, że muszą być straszne, komediowe już bardziej zabawniejsze. 
7. Gdy zapiszemy swój film, musi mieć ciekawą nazwę pamiętajcie! Bo inaczej nici z filmu.

CO ZROBIĆ JAK NIKT NIE OGLĄDA NASZEGO FILMU?
8. Najlepszym sposobem jest to napisanie w CTR (Co teraz robisz) nasz film, żeby każdy go zobaczył. Użytkowników zachęcić do obejrzenia przez nagrody. (To jest wiadome, bo dzisiejsze msp to tylko na hajs leci ;_;) Np w CTR napisać " Stworzyłam/em nowy film [1] Moja babcia to nindża? Zapraszam każdego do obejrzenia! Losowy komentarz = prezent z l.ż, rola w sequ, lub coś z szafy!" Może też to tak wyglądać albo w podobny sposób "jeśli nie obejrzysz filmu to wylatujesz ze znaj!" 
9. Ważna rzecz jest napisanie o tym do znajomych o nowym filmie. Nie pisać im coś w stylu "Ej obejrzysz mój film? Chciałabym/chciałbym trochę hajsu uzbierać" Nie piszcie tego nigdy! Wtedy ta osoba Cię zignoruje. Dobrze by było napisać zachęcającą wiadomość, wtedy raczej cie nie zignoruje.

Ja kiedyś byłam takim fejmem paczać :'(





Czy wy to widzicie?! 65 wyś luju jaki fejm :c a teraz? A teraz mam po 13-25 wyś ;_;
A i zapraszam Was na mój nowy film!

#1 BO$$
Zapraszm! :3
Okey to by było na tyle w tym poście, chciałam napisać w lvl XDDDD
Okeey paaa ;*

2 komentarze:

  1. Nie! W CTR Powinno sie napisac np."Mam suer film! Kto obejrzy? Bede wdzieczna!" a nie"Jak nie obejrzysz filmu to wylatujesz ze znaj!" to tylko zniechceca do obejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zeby cos ale taka jest prawda.
      Jak ja jeszcze grałam dosc czesto w ta gre, to nawet gdy pisalam jakis status bb milutki do obejrzenia mojego filmu, ktory byl naprawde dobry to szczerze wiele osob to zignorowalo.
      Tak naprawde ludzie aktualnie ogladaja to ze zniecheceniem tylko po to by dostac cos darmowego. Porownaj sobe stare msp do nowego, szczerze to kazdy sobie pomagal, ogladal filmy i czekal na dalszy ciag, a teraz to jakis niesmieszny zarcik, za pomaganie komus w lvl, nawet mozesz zostac wywalony ze znajomych, bo ta osoba moze uznac, ze ty jej nie pomagales, a prawda byla inna;))
      Nie wiem jak to wyglada u ciebie, ale u mnie wlasnie tak jest, a przez takie zachowanie niektorych uzytkownikow, wiele osob sie znecheca do gry i odchodzi.

      Usuń