Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 1 marca 2015

Nowy odcinek z msp na yt. c:



Yolo! :d
Tu Maja aka Luke xddd
Tak mam nową nazwę gdyż iż jedna Movie Star mam na myśli Natalię nazwa: Sunset Shimmer mlp eg 
Powiedziała, że jestem Maja aka Luke ;d (hahah, bo na msp mam ciuchy takie jakie ma Luke z 5SOS xd)
A do postu :b
Nju, new film na YouTubie :DDDDD
Zapraszam Was serdecznie, na dole wszystkie linki i p.s nie oglądaj tego lepiej w słuchawkach to porąbany odcinek :x

Tak to to :d xd
Zapraszam was serdecznie! :3
I jeszcze jedno!
Mam nowy look, o nazwie ♥40♥ #Tani_zlew ;w;
Daj lofka nie bądź zlew ;_; i pomagajcie mi w lvl c;
Okej to by było na tyle ide spać bo pisze o 01:30 xd
Okey dobranoc :*****
Myślę, że nagłówek itp. wam się podoba c; jak będzie pierwszy dzień wiosny to zmienię na dwa tygodnie xd
Myślę też, że posty Daniela wam się podobają xd
takie ciekawe *O*
Okey pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz